کد خبر : 2006900 | 15 اسفند 1402 ساعت 23:33 | 11.1K بازدید | 11 دیدگاه

مارکو روزه:

بلینگام یک پدیده، یک جنگجو و یک برنده است

مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، معتقد است که جود بلینگام به عنوان یک بازیکن با استعداد هیچ محدودیتی برای پیشرفت ندارد.

بلینگام یک پدیده، یک جنگجو و یک برنده است

به گزارش "ورزش سه"، مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، در سالن کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور پیدا کرد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

لایپزیش در بازی برگشت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب در برنابئو میزبان لایپزیش خواهد بود.

تیم تحت هدایت روزه در بازی رفت با گل براهیم دیاز شکست خورد و او در بازی برگشت فرصت ملاقات با بازیکنی را دارد که 2 فصل پیش با او در دورتموند همکاری کرد: جود بلینگام.

روزه درمورد احتمال صعود تیمش گفت: "اگر بازیکنان بگویند می‌توان این کار را انجام داد، پس قطعا می‌توانیم. اگر نه، همین اکنون به خانه می‌رویم. معتقدیم که می‌توانیم به چیزی استثنایی دست پیدا کنیم. به عملکرد استثنایی و کمی شانس نیاز داریم. در بازی رفت نشان دادیم که می‌توانیم با رئال رقابت کنیم. ما قرار نیست خیلی چیزها را تغییر دهیم، اما می‌دانیم که باید یک بازی بی‌نقص انجام دهیم. چرا ما شانس صعود نداریم؟"

بولت سرشاخهاحساسات شما قبل از بازی؟

معمولاً قبل از بازی خیلی خوب می‌خوابم و چیزی که در مورد آن خواب می‌بینم شامل چیزهای عجیبی است!

1998280

بولت سرشاخهبلینگام؟

او یک پدیده، یک جنگجو و یک برنده است. او خاص است. جود در حال حاضر یک رهبر است، او با توپ دیدنی و غیرقابل پیش‌بینی است. از عملکرد او تعجب نمی‌کنم، بلکه از تعداد گل‌هایی که در سال اول او بسیار مهم بود، شگفت‌زده شدم.

بولت سرشاخهوینیسیوس جونیور؟

ما او را خوب می‌شناسیم، اشتباه است که فقط به او فکر کنیم. نمی‌خواهیم فقط روی یک بازیکن تمرکز کنیم. می‌دانیم که اگر فقط دفاع کنیم، کارساز نیست. باید با عزت نفس بازی کنیم و به سمت دروازه حریف حمله کنیم.

دیدگاه‌ها