کد خبر : 2006911 | 16 اسفند 1402 ساعت 00:15 | 15.3K بازدید | 16 دیدگاه

حاشیه امشب چمپیونزلیگ: هواداران درگیر شدند (عکس)

در اطراف ورزشگاه رئال آرنا، محل برگزاری دیدار رئال سوسیه‌داد - پاری سن ژرمن، جنجال‌ بزرگی درست شده است.

حاشیه امشب چمپیونزلیگ: هواداران درگیر شدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در اولین شب از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از دقایقی پیش دو تیم رئال سوسیه‌داد و پاری سن ژرمن در ورزشگاه رئال آرنا به مصاف همدیگر رفته‌اند.

دور رفت این بازی با نتیجه ۲-۰ به سود باشگاه فرانسوی به پایان رسید. در روزهای گذشته هواداران سوسیه‌داد برای فرانسوی‌ها کری زیادی خوانده‌اند و اعلام کرده‌اند که برای دیدار این دو تیم قرار است با تمام قوا حاضر شوند.

همین امر موجب پاسخ هواداران پاری سن ژرمن و ایجاد تنش‌های بسیار شده است. پلیس اسپانیا دو روز پیش هشدار داده بود که رئال سوسیداد - پاری سن ژرمن یک بازی «پرخطر» خواهد بود. آنها برای پیش و پس از بازی برنامه‌های امنیتی سطح بالایی تدارک دیدند تا از تنش جلوگیری کنند.

1998298

با این حال اما چند هوادار پاری سن ژرمن با وسایل آتش‌زا و منورهایشان در اطراف ورزشگاه با ایجاد تنش‌های بسیار، با هواداران حریف درگیر شدند. در چندین ویدئویی که منتشر شده هواداران پاری سن ژرمن با وسایل آتش‌زا در حال حرکت به سمت ورزشگاه هستند. حتی دیده شده که آنها برخی از منورها را به سمت نیروهای امنیتی شلیک کرده‌اند که باعث وقوع درگیری کوچکی شده است.

دیدگاه‌ها