کد خبر : 2006948 | 16 اسفند 1402 ساعت 09:40 | 21.4K بازدید | 12 دیدگاه

تایید رسمی انریکه: امباپه در پی‌اس‌جی نمی‌ماند!

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، تایید کرد که کیلیان امباپه قصد ترک این باشگاه را دارد.

تایید رسمی انریکه: امباپه در پی‌اس‌جی نمی‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

کسب این نتیجه به معنای پیروزی 1-4 در دو بازی رفت و برگشت و صعود پی‌اس‌جی به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها بود و امباپه هم مثل همیشه نقش مهمی را در این بازی ایفا کرد و توانست هر دو گل تیمش را به ثمر برساند. 

انریکه پس از پایان این بازی در پاسخ به سوالی درباره شرایط این ستاره فرانسوی به خبرنگاران گفت: «امباپه بازیکنی استثنایی است و امشب این موضوع را در زمین نشان داد، اما ظاهرا آینده او در پی‌اس‌جی نخواهد بود و به همین دلیل است که ما باید دیگر بازیکنان را هم در ترکیب آزمایش کنیم.»

1991554

سرمربی پاری سن ژرمن با اشاره به پیروزی تیمش اظهار داشت: «تنها یک چیز مهم است، این که ما بلندپروازی داریم. ما باید از حریفان بپرسیم که آیا دوست دارند با ما روبرو شوند؟ پی‌اس‌جی در مرحله گروهی هم در سخت‌ترین گروه بود.

حتی با اینکه رئال سوسیداد هم در شرایط سختی قرار داشت، اما ما صعود کردیم. ما توانایی خودمان را می‌بینیم اما این بلندپروازی را در مرحله یک چهارم نهایی هم خواهیم داشت. این تیم ثابت کرده است که می‌تواند هر کسی را شکست دهد. از هیچ‌کس ترسی نداریم. 

از زمانی که به اینجا آمده‌ام، به دنبال کسب این جام بودم و این فشاری روی ماست. اما ترسی نداریم. این هدف باید بلندپروازی ما بماند. ما جوان‌ترین تیم در مرحله گروهی بودیم و شاید این خودش یک ضعف برای افزایش فشار روی تیم باشد.»

دیدگاه‌ها