کد خبر : 2007096 | 16 اسفند 1402 ساعت 20:57 | 29.2K بازدید | 15 دیدگاه

دنیس و احتمال جدایی از لیگ بلژیک؛

ستاره ایرانی-آلمانی یونیون مشتری پیدا کرد!

دنیس آکرت با توجه به شرایط نقل و انتقالاتی یونیون سن ژیلوا، این شانس را دارد تا از این تیم جدا شود.

ستاره ایرانی-آلمانی یونیون مشتری پیدا کرد!

به گزارش ورزش سه، باشگاه یونیون سن ژیلوا در این فصل از فوتبال اروپا با حضور دنیس آکرت توانسته صدرنشین بلامنازع لیگ این کشور باشد و دنیس در این تیم تبدیل به یک چهره قابل توجه شده است. الکساندر بلسین با توجه به شرایط تیمش و مهره‌های تهاجمی زیادی که دارد، از دنیس اغلب در لیگ بازی می‌گیرد و برای مسابقات اروپایی از دیگر چهره‌های تهاجمی تیمش استفاده می‌کند.

با این حال دنیس در این فصل از فوتبال اروپا در تمامی رقابت‌ها ۳۲ بازی انجام داده و ۱۰ گل و ۲ پاس گل ثبت کرده و با توجه به قابلیت‌های فنی خود یک بازیکن توانمند برای زردپوشان بلژیکی به شمار می‌رود.

در چنین شرایطی سران یونیون از حالا خودشان را برای بازار نقل و انتقالات آماده کردند و از طرفی احتمال می‌دهند دنیس آکرت یا محمد آمورا با توجه به سن و سالشان در همین تابستان جدا شوند، بنابراین مدیران این تیم فعالیت نقل و انتقالاتی خود را برای جذب یک مهاجم نوک آغاز کرده‌اند.

اکرت 27 ساله که در آکادمی گلادباخ و کلن فوتبالش را شروع کرد و دوران حرفه‌ای خود را در تیم دوم گلادباخ شروع کرد. پس از آن هم در سال 2017، به سلتای بی پیوست و عملکردش موجب شد تا با نظر کادرفنی اهالی بالایدوس به تیم اصلی برود. دنیس در تیم اصلی 9 بازی انجام داد و پس از مدتی به اکسلسیور قرض داده شد تا برای این تیم هلندی، 2 گل به ثمر رساند.

دنیس پس از حضور کوتاه در اسپانیا و هلند، به آلمان برگشت تا این بار در اینگولشتات بازی کند که نمایش خوبی از خود ارائه داد تا شرایط را برای انتقال به بلژیک مهیا کند که این موضوع سبب شده تا در ادامه مسیر روبه رشد خود به فکر حضور دوباره در 5 لیگ معتبر اروپایی باشد.

دیدگاه‌ها