کد خبر : 2007161 | 17 اسفند 1402 ساعت 09:13 | 122.8K بازدید | 14 دیدگاه

درخشش فوق تصور پسر در تیم پدر

یک نابغه جدید هم‌تیمی مهدی طارمی است

فرانسیسکا کنسیسائو، ستاره پورتو، روز به روز بیشتر در این باشگاه پیشرفت می‌کند و کیفیت بالایش را نشان می‌دهد.

یک نابغه جدید هم‌تیمی مهدی طارمی است

به گزارش "ورزش سه"، کنسیسائو در حال حاضر از بهترین لحظات زندگی حرفه‌ای‌اش را سپری می‌کند. آمار و اعداد و ارقام این را تایید می‌کنند.

کنسیسائو کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. در دربی اخیر برابر بنفیکا، «مسی اولیوال» که برخی از هواداران پورتو او را با این نام صدا می‌کنند، درخشان ظاهر شد و موراتوی برزیلی که در سمت چپ دفاع بنفیکا حضور داشت را به‌شدت آزار داد.

او روی گل‌های اول و دوم تأثیر مستقیم داشت و روی دو پاس او توپ درنهایت به گالنو رسید و این ستاره برزیلی موفق شد پورتو را در نیمه اول با نتیجه ۲-۰ به برتری برساند.

پس از اینکه بازگشت کنسیسائو به ترکیب پورتو با انتقاد هواداران تیم و روی موریرا، رئیس شورای شهر پورتو، مواجه شد، این بازیکن رشد چشمگیری در حرفه خود داشته است. بدون شک در کنار گالنو، او یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان پورتو بوده است.

1998654

این بازیکن که قبلا از پورتو به آژاکس پیوسته بود حالا به‌صورت قرضی در باشگاه پرتغالی حضور دارد. بند خرید نابغه پرتغالی که فقط ۲۱ سال دارد ۱۰ میلیون یورو است و اگر این وینگر در حداقل ۲۵ بازی حداقل ۴۵ دقیقه بازی کند این بند به‌طور خودکار فعال خواهد شد.

پس از قهرمانی در پورتو، در فصل ۲۲-۲۰۲۱ فرانسیسکو کنسیسائو می‌خواست خود را از شر روابط پدرش که سرمربی پورتو است رها کند و بدین ترتیب شانس خود را در آژاکس آمستردام امتحان کرد، مرحله‌ای از دوران حرفه‌ای‌اش که مطابق میل او پیش نرفت، اما به رشدش کمک کرد. او در آنجا دقایقی که می‌خواست را به دست نیاورد و حتی مجبور به بازی در تیم B آژاکس شد.

رویای ستاره جوان
کنسیسائو که هم در داخل پرتغال و هم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال عملکرد خوبی داشته، یک رویای جذاب دارد: حضور در تیم ملی پرتغال. او در تیم زیر ۲۱ساله‌های پرتغال بازی کرده اما می‌داند که می‌تواند توسط روبرتو مارتینز هم به تیم بزرگسالان دعوت شود. با مصدومیت دیوگو ژوتا و ریکاردو هورتا، شانس او برای رفتن به تیم ملی و رسیدن به رویایش کم نیست.

دیدگاه‌ها