کد خبر : 2007171 | 17 اسفند 1402 ساعت 01:40 | 12.5K بازدید | 10 دیدگاه

حیف از این ٢٣ امتیاز امین اسماعیل‌نژاد که سوخت!

ورونا در شب درخشان امین اسماعیل نژاد مقابل تیم پرستاره پروجا شکست خورد.

حیف از این ٢٣ امتیاز امین اسماعیل‌نژاد که سوخت!

به گزارش "ورزش سه"، ورونا این فصل از رقابت‌های سوپرلیگای ایتالیا را پر نوسان آغاز کرد و چند شکست باعث شد که حتی این تیم حضور در رتبه‌های پایین جدول را هم تجربه کند اما رفته رفته شرایط به طور کلی برای این تیم تغییر کرد.

ورونا در ادامه و به خصوص در نیم فصل دوم کاملاً متحول شد و به لطف درخشش برخی بازیکنان خود از جمله امین اسماعیل نژاد توانست جواز حضور در مرحله پلی آف سوپرلیگای ایتالیا را کسب کند.

یاران امین اسماعیل نژاد با توجه به قرار گرفتن در رتبه هفتم، در مرحله پلی‌آف با پرستاره‌ترین تیم دنیا یعنی پروجا روبرو شدند. تیمی که هدایت آن بر عهده گزینه سابق تیم ملی والیبال ایران یعنی آنجلو لورنزتی است. با این حال یاران اسماعیل نژاد امشب در بازی اول مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف قدرتمند خود شکست خوردند.

اگرچه ورونا در این بازی با نتیجه سه بر یک شکست خورد اما ستاره ایرانی این تیم یعنی امین اسماعیل نژاد عملکرد درخشانی داشت و موفق شد ۲۳ امتیاز برای تیمش کسب کند. در سمت مقابل نیز کمیل سمنیوک، ستاره لهستانی پروجا ۲۴ امتیاز برای تیمش به دست آورد.

گفتنی است بازی‌های مرحله پلی آف سوپرلیگای ایتالیا به شکل سه برد از پنج بازی برگزار می‌شود و باید دید که آیا ورونا می‌تواند در ادامه کار را جبران کند یا خیر.

دیدگاه‌ها