کد خبر : 2007196 | 17 اسفند 1402 ساعت 10:48 | 24.3K بازدید | 17 دیدگاه

بلینگام: می‌خواهند از من درس عبرت بسازند!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، معتقد است چون بازیکن تازه‌واردی در لالیگا به شمار می‌رود می‌خواهند از او یک درس عبرت برای سایر بازیکنان درست کنند.

بلینگام: می‌خواهند از من درس عبرت بسازند!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام، هافبک انگلیسی رئال مادرید، پس از گل مردودش در لحظات پایانی بازی مقابل والنسیا از شدت عصبانیت اخراج شد و بدین ترتیب دو بازی آینده در لالیگا را از دست می‌دهد.

بلینگام پس از صعود رئال مادرید به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به موویستار گفت: "تنها چیزی که می‌گویم این است که اتفاقی که افتاد توسط داور و تصمیم او برای سوت زدن رخ داد. ما باید به یاد داشته باشیم که او انسان است، اما من هم یک انسانم، داوران باید بیشتر از عقل سلیم برای قضاوت در مورد اعمالم استفاده کنند."

1998709

بلینگام درباره دلایل اخراج خود برابر والنسیا گفت: "هیچ چیز توهین آمیزی نگفتم، چیزی متفاوت از آنچه هم تیمی‌هایم می‌گفتند، نگفتم و فکر می‌کنم گاهی اوقات چون تازه کارم می‌خواهند از من درس عبرت بسازند. در نهایت باید پاسخگوی اعمالم باشم و افتخار نمی‌کنم، اما فکر می‌کنم محرومیت دو بازی برای آن کمی مسخره است، اما اگر این محرومیتم باشد، باید مسئولیت را بپذیرم و از روی سکوها تیم را تشویق خواهم کرد."

همچنین هافبک انگلیسی درمورد صعود رئال به دور بعدی گفت: "ما به بهترین شکل ممکن بازی نکردیم و باید یک مقداری توپ را بهتر حفظ کنیم اما این مهم است که به دور بعدی رسیدیم."

او درباره وضعیت خودش گفت: "من در بهترین فرم ممکن نیستم، این را خودم می‌دانم، در حال ریکاوری آن مصدومیت هستم."

دیدگاه‌ها