کد خبر : 2007301 | 17 اسفند 1402 ساعت 19:29 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

با فوتبال رو به جلو به دنبال پیروزی خواهیم بود؛

مهرداد کریمیان: حریف را خیلی خوب می‌شناسیم

مربی شمس آذر از هواداران این تیم درخواست کرد در نیم فصل دوم هم حضور‌ پررنگی در استادیوم‌ داشته باشند.

مهرداد کریمیان: حریف را خیلی خوب می‌شناسیم

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد کریمیان امروز به جای سعید دقیقی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با آلومینیوم حاضر شد و در ابتدای صحبت‌های خود گفت: قبل از شروع صحبت‌هایم جا دارد برای استاد خودم، جناب آقای غلامحسین پیروانی، آرزوی سلامتی داشته باشم. ایشان چند روزی است که کسالت دارند و ان‌شاءالله هر چه زودتر سلامتی کامل خودشان را به دست بیاورند.

او سپس در خصوص مسابقه فردا اظهار داشت: می‌دانیم که بازی بسیار سختی با تیم آلومینیوم داریم. این تیم کادرفنی بسیار خوب و سرمربی بسیار قوی و کاربلدی دارد‌. ایشان را همیشه با ساختارهای تیمی‌شان، چه در فاز هجومی و چه در فاز دفاعی، می‌شناسیم ولی باید بگویم تیم ما هم آنالیز بسیار خوبی از کیفیت بازیکنان حریف و سبک بازی آنها داشته است. برنامه بسیار خوبی برای بازی فردا داریم و ان‌شاءالله که بازیکنان با شادابی و انگیزه لازم بتوانند نظرات کادرفنی و آقای دقیقی را مو به مو اجرا کنند و بتوانیم یک بازی بسیار خوب داشته باشیم.

1969229

مربی شمس آذر درباره شرایط بازیکنان این تیم برای تقابل با آلومینیوم گفت: محروم و مصدوم خاصی نداریم و همه بازیکنان در دسترس کادرفنی هستند.

او در ادامه عنوان کرد: از هواداران عزیز تقاضا داریم همان‌طور که نیم فصل کنار ما بودند و به ما انگیزه دادند تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم، در بازی فردا هم حضور پررنگی داشته باشند و مطمئن باشند با حضورشان یار دوازدهم تیم ما هستند و ما می‌توانیم در نیم فصل دوم هم اتفاقات خوب را ادامه‌دار کنیم و دلشان را شاد کنیم. ان‌شاءالله که به این خواسته برسیم و همه هواداران فوتبال بتوانند بازی خوبی را شاهد باشند.

دقیقی در پاسخ به اینکه آیا شمس آذر همچنان هجومی بازی خواهد کرد، گفت: قطعا چیزی که در تفکرات آقای دقیقی و کادرفنی هست، این است که ما فوتبال رو به جلو و زیبا و تماشاگرپسند داشته باشیم و خلق موقعیت کنیم. فکر می‌کنم در این زمینه توانستیم موفق عمل کنیم. در ۴-۵ هفته‌ای که گذشته، کمی در ضربه آخر مشکل داشتیم که سعی کردیم با تمریناتمان آنها را برطرف کنیم. ان‌شاءالله فردا هم با همان روحیه جنگندگی و فوتبال رو به جلو بتوانیم خلق موقعیت کنیم و از موقعیت‌ها استفاده کنیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

1508520

وی در پایان در مورد شرایط بازیکنان جوان جدید شمس آذر گفت: بچه‌ها تلاش می‌کنند و در تمرینات تلاش پررنگی دارند. بازیکنان جوان هم باید کاملا تفکرات آقای دقیقی را درک کنند. کمی زمانبر است، اما خیلی بهتر شده‌اند. امیدوارم در این بازی هم بتوانیم از این بازیکنان استفاده کنیم و عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

دیدگاه‌ها