کد خبر : 2007345 | 17 اسفند 1402 ساعت 22:05 | 204.5K بازدید | 43 دیدگاه

گل خبرساز سال از وسط زمین: تمام استقلالی!

ضربه از راه دور فرشاد محمدی‌مهر به شکلی عجیبی به گل تساوی صنعت‌نفت تبدیل شد.

گل خبرساز سال از وسط زمین: تمام استقلالی!

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که همه در ورزشگاه تختی آبادان انتظار سوت پایان مسابقه را می‌کشیدند، ضربه فرشاد محمدی‌مهر به شکل عجیبی به گل تبدیل شد تا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

در این صحنه دو استقلالی سابق نقش پررنگی داشتند. مدافع سابق استقلال توپ را به قصد پاس در عمق به سمت دروازه نساجی فرستاد که گلر استقلالی سابق سعی داشت با استپ توپ و در اختیار داشتن آن، زمان بازی را به سود تیم خود تلف کند و جریان مسابقه را کنترل کند؛ اما بخت با او یار نبود و در محاسبات خود اشتباه کرد تا توپ با عبور از بین پاهای او به شکل عجیبی وارد دروازه شود و گل تساوی صنعت‌نفت به ثمر برسد.

ویدئو: 326691

محمدی‌مهر در نیم‌فصل نخست فرصت چندانی برای بازی در ترکیب ذوب آهن پیدا نکرد؛ اما پس از پیوستن به صنعت‌نفت آبادان دو بازی به عنوان بازیکن ثابت و در بازی با نساجی به عنوان جانشین به میدان آمد و در همین مسابقه، اولین گل فصل و یکی از مهم‌ترین گل‌های فصل صنعت‌نفت آبادان را وارد دروازه کرد. محمدی‌مهر تحت تأثیر این گل می‌تواند روزهای خوبی که در گذشته داشته را تکرار کند و این اتفاق می‌تواند جناحین نفت آبادان را نسبت به گذشته قدرت بیشتری ببخشد.

دیدگاه‌ها