کد خبر : 2007396 | 18 اسفند 1402 ساعت 06:02 | 22.2K بازدید | 10 دیدگاه

پنالتی پرحاشیه هوادار: اصرار، خواهش، گریه!

تیم هوادار در آخرین دقایق بازی و در وقت‌های اضافه کامبک خود مقابل ذوب آهن را کامل کرد.

پنالتی پرحاشیه هوادار: اصرار، خواهش، گریه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم هوادار که در خانه خود در ورزشگاه دستگردی با دو گل از میهمانش عقب افتاده بود بعد از گل داریوش شجاعیان به بازگشت امیدوار شد.
در این بازی کوپال ناظمی داور مسابقه  9 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد که در دقیقه چهارم این بازی با خطای شایان مصلح در میان اعتراض ذوبی‌ها یک پنالتی به سود میزبان اعلام شد تا هوادار در دوقدمی کامبکی استثنایی قرار بگیرد.

اما  به موازات اعتراض شدید بازیکنان و نیمکت ذوب آهن و قسم و آیه شایان مصلح که خطایی مرتکب نشده در اردوی رقیب هم ولوله‌ای به پا شد، چرا که بابک مرادی اصرار داشت پنالتی را خودش بزند و کوتاه هم نمی‌آمد.

هافبک لرستانی  تیم هوادار که با موهای کوتاهش ظاهری جدیدی پیدا کرده به شکل عجیبی اصرار داشت پنالتی را بزند و به زور می‌خواست توپ را از داریوش شجاعیان بگیرد. مرادی بعد از اینکه با مخالفت شجاعیان مواجه شد از مسعود شجاعی سرمربی تیمش که روی سکوها ایستاده بود خواهش کرد که پنالتی را بزند و بعد از لحظاتی در نهایت اوکی شجاعی را گرفت.

1999027

مرادی پشت توپ ایستاد و در مواجهه با محسن فروزان توپ را تقریبا به وسط دروازه زد و بعد از گل شادی عجیبی هم داشت.

مرادی که بعد از کنار گذاشتن از تیمش دوباره به هوادار برگشته خیلی دوست داشت با گل کردن این پنالتی خودش را اثبات کند و در شادی گلش احساسی شد و گریه هم کرد.

1999028

دیدگاه‌ها