کد خبر : 2007416 | 18 اسفند 1402 ساعت 09:55 | 13K بازدید | 15 دیدگاه

واکنش شایان به حواشی جدال برابر هوادار

مدافع باتجربه ذوب‌آهن به حواشی دیدار مقابل ذوب آهن و صحبت‌های محمد ربیعی واکنش نشان داد.

واکنش شایان به حواشی جدال برابر هوادار

به گزارش “ورزش سه”، ذوب آهن در شرایطی که با دو گل در تهران از هوادار پیش افتاده بود، در نهایت با تساوی از این جدال خارج شد.

اتفاقی که عصبانیت شدید محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن را در پی داشت و او در لحظه خروج شایان مصلح مدافع تیمش گلایه تندی را علیه این بازیکن که یک پنالتی به حریف داده بود مطرح کرد.

مصلح که از تجربه بالایی برخورد است و سابقه حضور در پرسپوليس را نیز در کارنامه دارد، نسبت به این حواشی واکنش نشان داده و ضمن اعلام اعتقادش به این موضوع که تصمیم داور برای گرفتن پنالتی به سود هوادار تهران اشتباه بود، خواهان این شد که از بهره بردن بابت اتفاقات این دیدار برای ایجاد حواشی علیه محمد ربیعی خودداری شود.

شایان در این باره گفته: نه در فوتبال که در زندگی شخصی من تم اولویتم داشتن حسن خلق بوده و هست. طی این سال‌ها در زمین فوتبال کوچکترین بی‌احترامی را هیچ رقیبی از من ندیده  چه برسد به اینکه بی‌احترامی کردن به سرمربی ‌های خودم. متاسفانه عده‌ای دوست دارند برای تیم ذوب آهن حاشیه درست کنند. اما قطعا ما مجموعه تیم که مثل یک خانواده هستیم این اجازه را به آنها نخواهیم داد.  

مصلح با اشاره به شرایط فنی خود در این تیم گفت: امسال یکی از بهترین فصول فوتبالی من است. تا به امروز در تمامی بازی‌های ذوب‌آهن بازی کرده‌ام و این اتفاق نیفتاده جز با لطف خدا و اعتماد آقای ربیعی به من. قطعا قدردان ایشان هستم و زحماتشان را فراموش نمی‌کنم.

مدافع چپ ذوب آهن درباره صحنه پنالتی در بازی روز گذشته مقابل هوادار تهران نیز گفت: با احترام به داور بازی من هنوز معتقدم که پنالتی که داور اعلام کرد اشتباه بوده و اگر VAR به فوتبال ما بیاید قطعا اشتباهات داوران عزیز کمتر خواهد شد. با این حال از طرف خودم از تمامی طرفداران و دوستداران ذوب آهن عذرخواهی می‌کنم و معتقدم در ادامه روزهای خوبی را در کنار هم خواهیم داشت. با تلاش هم‌تیمی‌هایم و دانش سرمربی‌مان بهترین نتایج را رقم خواهیم زد.

دیدگاه‌ها