کد خبر : 2007424 | 18 اسفند 1402 ساعت 10:43 | 7.9K بازدید | 2 دیدگاه

به انتخاب ورزش سه؛

تیم هفته: تحت حکومت کویر‌ و خارجی‌ها

یک هفته دیگر از لیگ برتر والیبال ایران سپری شد.

تیم هفته: تحت حکومت کویر‌ و خارجی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته دیگر از لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه برگزار شد. حالا مطابق روال اینجا تیم منتخب هفته والیبال ایران را معرفی کردیم. نکته حائز اهمیت اینکه مثل هر هفته چند بازیکن دیگر نیز می‌توانستند در تیم منتخب حضور داشته باشند اما به دلیل محدودیت این موضوع امکان‌پذیر نیست.

پاسور: فلیپ پالگوت (ایفا سرام اردکان)
پاسور با تجربه‌ ایفا سرام اردکان با نزدیک شدن به‌ مسابقات حساس پلی آف دوران تازه‌ای را در تیمش آغاز کرده است، پالگوت حالا به بازيکن قابل اطمينان عباسعلی میرحسینی تبدیل شده است.

1999066

دريافت کننده اول: بهنام حاجی‌پور (شهداب یزد) 
دریافت کننده پر تلاش نیم فصل دوم شهداب یزد که در اواسط بازی با شهرداری ارومیه به جای جواهری وارد زمین شد با دریافت‌های بی‌نقص خود زمینه پیروزی شهداب یزد را مهیا کرد. شهداب یزد برای هت‌تریک قهرمانی به یک دریافت کننده چون حاجی پور نیاز دارد.

1999067

دريافت کننده‌ دوم: پارسا حیدری (چادر ملو اردکان)
این هفته‌ از لیگ برتر والیبال ايران یک پدیده داشت و آن پارسا حیدری بود که‌ در غيبت حمزه زرینی به‌ عنوان جانشین وارد زمین شد و با کسب هجده امتیاز موجبات صعود چادر ملو اردکان را به پلی آف فراهم کرد.

1999068

سرعتی زن اول: محراب ملکی (طبیعت اسلامشهر)
در ادامه درخشش سرعتي‌زن‌های طبیعت اسلامشهر، این بار نوبت محراب ملکی بود که با بازی تاثیرگذارش طبیعت را به پیروزی برساند. ملکی در کنار سهند آلله وردیان سد محکمی روی تور برای تیمشان ایجاد کرده‌اند.

1999069

سرعتی زن دوم: عیسی ناصری (مس رفسنجان)
سرعتی‌زن جوان تیم مس رفسنجان با درخشش خود در کنار جواد حسين آبادی مقابل‌ پاس گرگان امیدهای تیمشان را برای ماندن در لیگ زنده نگه داشتند. عیسی ناصری سيزده امتیاز به دست آورد.

1999070

قطر پاسور: رادوسلاو پاراپانوف (شهداب یزد)
پاراپانوف از معدود خارجی‌های لیگ برتر والیبال ایران است. او در بازی برابر اروميه در سه ست هفده امتیاز کسب کرد و در کنار ميثم صالحی و بهنام حاجی پور ستاره‌‌هاي تیمشان بودند. این هفته هفته خارجی‌ها در لیگ بود.

1999071

لیبرو: محمدرضا مؤذن (پیکان تهران)
محمدرضا مؤذن سی و دو ساله یکی‌ از بهترين‌هاي لیگ در پست خود است. او که در هر ديدار صد در صد توانايي خود را می‌گذارد در بازی با هورسان رامسر نیز درخشید و عنوان‌ لیبروی هفته را از آن خود کرد.

1999072

**سرمربی هفته: عباسعلی میرحسینی (ایفاسرام اردکان)
بر خلاف تیم‌هایی که با تغییر مربی دچار شدند و نتوانستند نتیجه بگیرند، ایفاسرام اردکان با عباسعلی میرحسینی روند خوب خود را حفظ کرده است. میرحسینی که جایگزین طلوع کیان در این تیم شده در این هفته توانست شاهکار کند و صدرنشین مسابقات فولاد سیرجان ایرانیان را شکست دهد و خود را به عنوان سرمربی هفته معرفی کند.

1999073

بولت استقلالتیم هفته: ایفا سرام اردکان
بدون شک تیمی که بتواند صدرنشین لیگ را شکست دهد قطعا شایستگی عنوان تیم هفته را دارد. ایفا سرام توانست در یک بازی برتر سه بر یک فولاد سیرجان را از پیش رو بردارد و هر سه امتیاز ممکن را کسب کند.

1999075

بولت استقلالبازیکن هفته: رادوسلاو پاراپانوف (شهداب یزد)

لژیونر هفته: امیر غفور (راپید بخارست رومانی)
در هفته درخشش لژیونرهای ایرانی امیر غفور به دلیل فوق درخشش در نیمه نهایی و فینال جام حذفی رومانی بالاتر از دیگر بازیکنان عنوان لژیونر هفته را از آن خود کرد.

دیدگاه‌ها