کد خبر : 2007549 | 18 اسفند 1402 ساعت 19:58 | 23.6K بازدید | 41 دیدگاه

تمجید ویژه پاکو از ریکاردو

خمس: به این جور سوال‌ها جواب نمی‌دهم

سرمربی تیم تراکتور گفت: بازی زیبا و نزدیکی شاهد بودیم و حیف شد نتوانستیم پیروزی را حفظ کنیم.

خمس: به این جور سوال‌ها جواب نمی‌دهم

به گزارش ورزش سه، یک سوال جنجالی از پاکو خمس شاید مهم‌ترین بخش نشست خبری سرمربی تراکتور را شکل داد؛ جایی که یکی از خبرنگاران از او پرسید که آیا پورحمیدی در این بازی اتلاف وقت داشته است؟

پاکو خمس در نشست خبری بعد از این مسابقه اظهار کرد: همان طور که انتظارش را داشتیم بازی سختی بود در مقابل تیمی که از شرایط خوبی برخوردار است.

وی افزود: بازی پایاپای و بسیار زیبایی بود و حیف شد که در دقایق پایانی نتوانستیم پیروزی‌مان را حفظ کنیم. بازیکنانم تلاش بسیار زیادی کردند و از جان و دل مایه گذاشتند و از عملکرد تیمم راضی هستم‌. حیف شد که از این بازی فقط یک امتیاز نصیب ما شد اما مهم کار و تلاش بازیکنان بود.

ویدئو: 326804

آیا حسین پورحمیدی بعد از پیش افتادن تراکتور وقت کشی می‌کرد؟ خمس در پاسخ به این پرسش با بی میلی گفت: به این سوالات جواب نمی‌دهم.

او درباره نقش ریکاردو آلوز در پیروزی‌های تراکتور عنوان کرد: تقریبا می‌توان گفت آلوز مهم‌ترین بازیکن ماست. چون این را در همه بازی‌ها و هر روز نشان می‌دهد. امروز باز هم نشان داد که در داخل زمین یک رهبر است. امروز هم با تلاش بسیار زیاد و بازی خوبش به تیم کمک کرد و از بازیکنانی است که رهبر هستند و هر مربی دوست دارد در تیمش چنین بازیکنی داشته باشد.

دیدگاه‌ها