کد خبر : 2007654 | 19 اسفند 1402 ساعت 06:31 | 15.7K بازدید | 15 دیدگاه

الهلال را قهرمان عربستان بدانید!

الهلال روز جمعه در هفته بیست و سوم لیگ عربستان با نتیجه 3-1 مقابل الریاض پیروز شد و گام بلندی برای کسب عنوان قهرمانی برداشت.

الهلال را قهرمان عربستان بدانید!

به گزارش ورزش سه، الهلال با پیروزی در این مسابقه امتیاز خود را به 65 رساند و فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود در جدول رده‌بندی لیگ روشن افزایش داد.

در حال حاضر النصر در فاصله یازده هفته تا پایان مسابقات، با 12 امتیاز کمتر از الهلال در صدر جدول قرار دارد و در صورتی هم که در تمام مسابقات باقی مانده خود پیروز شود، باز هم آبی‌ها تنها با هفت برد و یک مساوی می‌توانند قهرمانی خود را قطعی کنند.

النصر در صورت پیروزی در تمامی دیدارهای آینده 86 امتیازی خواهد شد و بنابراین الهلال با کسب 22 امتیاز دیگر می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ عربستان را پس بگیرد.

1999390

البته با توجه به اینکه النصر در حال حاضر در شرایط ایده‌آلی قرار ندارد، بعید نیست که در مسابقات پیش رو امتیاز از دست بدهد و مسیر قهرمانی را برای الهلال ساده‌تر کند.

الهلال در هفته سی و دوم لیگ عربستان نیز در تاریخ 16 می در ورزشگاه پارک الاول برابر النصر قرار می‌گیرد و این دیدار رو در رو فرصتی برای آبی‌ها خواهد بود تا به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

دیدگاه‌ها