کد خبر : 2007758 | 19 اسفند 1402 ساعت 13:04 | 20.6K بازدید | 49 دیدگاه

لحظات برزخی حسین در آزادی

کارت زردی که کنعانی را دیوانه کرد

اخطاری که مهدوی به کنعانی داد یکی از مهمترین صحنه‌های بازی پرسپولیس مقابل فولاد را رقم زد که شاید در جریان این بازی نقشی نداشت.

کارت زردی که کنعانی را دیوانه کرد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه برخی هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند حسین کنعانی‌زادگان به خاطر سه اخطاره بودن نباید در ترکیب اصلی تیمش مقابل فولاد به میدان می‌رفت، اما انگار قسمت او این بود که در این بازی دوباره به یک تیم خوزستانی با پنالتی گل بزند و یزله برود اما این اتفاق با از دست دادن دربی برایش تمام شود.

در صحنه منجر به اخطار گرفتن کنعانی به نظر می‌رسد شیمبا با رفتار خود رضا مهدوی داور این مسابقه را مجاب کرد که به مدافع ملی پوش سرخ‌ها اخطار بدهد وگرنه با مرور تصویر آهسته این برخورد به نظر می‌رسد خطایی رخ نداده یا حداقل اینکه این خطا مستوجب دریافت اخطار نبوده است.

1999538

با این حال بعد از اینکه مهدوی بلافاصله به سمت کنعانی دوید و به او کارت زرد داد، لحظات عجیبی بر مدافع شماره 6 پرسپولیس گذشت و او که کلا بازیکن برونگرایی است و به اتفاقات اینچنینی واکنش احساسی نشان می‌دهد، سر از پا نمی‌شناخت.

بعد از این اتفاق او اعتراض تندی به مهدوی داشت و مثل اسپند روی آتش بالا و پایین می‌پرید. در عین حال از آنجا که این برخورد نزدیک خط طولی زمین اتفاق افتاد و نیمکت نشینان پرسپولیس نزدیک به صحنه بودند، تقریبا همه به سمت صحنه هجوم بردند و اعتراض کردند که لحظه عجیبی را در بازی رقم زد و تبدیل به جنجالی‌ترین صحنه این مسابقه شد که البته تاثیری هم در جریان این بازی با فولاد نداشت، اما با علم به محرومیت کنعانی از دربی سر و صدای زیادی به پا کرد.

جالب اینکه بعد از این اتفاق بازیکنانی مثل بیرانوند، عالیشاه و فرجی سعی داشتند با صحبت یا گرفتن کنعانی او را از مواجهه بیشتر با مهدوی دور کنند و اعتراض‌های او منجر به دریافت اخطار دوم و اخراجش از زمین نشود که البته چندان هم موفق نبودند، چرا که اعتراض‌های کنعانی ادامه داشت.

در این دقایق لحظات سختی به حسین کنعانی گذشت و او که مثل تمام بازیکنان سرخابی دوست داشت دربی را تجربه کند، حالا باید از روی سکوها نظاره‌گر این بازی بزرگ و مهم باشد.

1999535
1999541
1999536
1999537
1999539
1999540

دیدگاه‌ها