کد خبر : 2007845 | 19 اسفند 1402 ساعت 20:06 | 8.3K بازدید | 16 دیدگاه

سعید دقیقی به دنبال عملیات رویایی تا پایان سال

شمس آذر هفتمین برد فصل خود را نیز جشن گرفت تا اکنون در رده هشتم جدول چشم به ادامه مسابقات داشته باشد.

سعید دقیقی به دنبال عملیات رویایی تا پایان سال

به گزارش "ورزش سه"، حتی حضور در رتبه تک رقمی نیز سعید دقیقی جاه طلب را راضی نمی‌کند. او بارها حسرت امتیازات از دست رفته را خورده و به شمارش آنها پرداخته که می‌توانسته تیمش را در جایگاه بهتری از این چیزی که هست هم قرار دهد.

شمس آذر پیش از دیدار با آلومینیوم اراک نیز از نظر کسب نتیجه فاصله چندانی با شرایطی که طی نیم فصل اول پشت سر گذاشته بود نداشت؛ آنها طی سه بازی ابتدایی چهار امتیاز کسب کرده بودند که با کسر سه امتیاز انضباطی، در جایگاه قعر جدول جا گرفته بودند. اما طی نیم فصل دوم آنها هرچند تا پایان هفته سوم به دو امتیاز رسیده بودند اما سعید دقیقی به حدی نگران و آشفته به نظر می‌رسید که انگار فاجعه‌ای بزرگ را دنبال کرده‌اند.

1999693

با این شرایط اما آنها برای جبران شکست دور رفت مقابل آلومینیوم در اراک برابر حریف قرار گرفتند و تمامی انرژی خود را صرف کسب سه امتیاز این بازی کردند. اتفاقی که در نهایت نیز به آن دست یافته و اکنون حتی از روند نیم فصل اول خود نیز پیشی گرفته‌اند. کسب 5 امتیاز طی چهار بازی هم البته سرمربی جوان و جاه طلب شمس آذری‌ها را راضی نمی‌کند. او چشم به دو بازی باقی مانده تیمش تا پایان سال دوخته است. دو جدال سخت اما هیجان‌انگیز. او برابر ذوب آهن در شرایطی در خانه در بازی رفت شکست خورد که یکی از بهترین و تهاجمی‌ترین بازی‌ها را به نمایش گذاشت و اگر اشتباهات داوری نبود حتی کامبک هم برای آنها غیرممکن نبود. تیم او البته در بازی‌های خارج از خانه رقیبی خطرناک محسوب می‌شود. شکست تیم‌های فولاد، تراکتور، مس رفسنجان و ملوان در خانه حریفان نمایانگر این موضوع است و البته حس جبران بازی رفت هم باید به این موضوع برای سعید دقیقی اضافه کرد تا او به دنبال شکل دادن اتفاقی شیرین در اصفهان برای تیمش باشد.

1999692

بازی با تراکتور در هفته پایانی سال نیز دیگر جدال هیجان انگیز برای سعید دقیقی محسوب می‌شود. تیمی که یک بار موفق شده سرمربی اسپانیایی‌اش را تسلیم کند و اکنون فرصت این را خواهد داشت تا اول دبل برد خود را در لیگ برتر شکل دهد.

کسب نتیجه طی دو بازی باقی مانده تا پایان سال ضمن اینکه می‌تواند جایگاهی شگفت انگیز برای پدیده این فصل شکل دهد، دقیقی را جاه‌طلبانه پیش خواهد برد تا اهداف نهایی تیمش را هم تکمیل کند. باید دید او برای این دو بازی هیجان‌انگیز چه برنامه‌هایی در ذهن دارد و قادر خواهد بود رویای خود را تکمیل کند یا خیر.

دیدگاه‌ها