کد خبر : 2007872 | 20 اسفند 1402 ساعت 03:30 | 42.3K بازدید | 18 دیدگاه

هاشمی‌نسب رفیق جدید پیدا کرد!

گوستاوو بلانکو بعد از گلزنی به سمت مهدی هاشمی نسب رفت و جشن دو نفره‌ای برگزار کردند.

هاشمی‌نسب رفیق جدید پیدا کرد!

به گزارش ورزش سه، مهدی هاشمی نسب مربی تیم استقلال یکی از پایه ثابت‌های خوشحالی‌های بعد از گل است و بازیکنان این تیم بعد از گلزنی به سمت او می‌روند و خوشحالی خود را با او تقسیم می‌کنند.

جدید‌ترین بازیکنی که پس از گلزنی به سمت مربی‌آبی‌ها رفت گوستاوو بلانکو آرژانتینی بود که پس از برگزاری جشن شادی خود در کنارش همبازیانش به سمت مهدی هاشمی نسب رفت و خوشحالی دونفره‌ای را با او انجام داد تا او هم از رابطه خوب خودش با مربی آبی‌ها پرده برداری کند.

1999760

به نظر می‌رسد که هاشمی‌نسب در تمرینات و جلسات فنی باشگاه استقلال مسائل روحی روانی و انگیزشی زیادی به بازیکنان منتقل می‌کند و گلزنی آنها در مسابقات را پیش‌بینی می‌کند و به همین واسطه بازیکنان استقلال پس از گلزنی به سمت هاشمی نسب می‌آیند و او را در آغوش می‌کشند.

مربی استقلال در ابتدای فصل دیرتر از دیگر اعضای کادرفنی این تیم به مجموعه استقلال اضافه شد اما در حال حاضر جایگاه خاصی بین بازیکنان استقلال دارد و همین موضوع می‌تواند کمک خوبی برای جواد نکونام و دیگر اعضای کادرفنی‌اش باشد که یک مربی عمیقا در بین بازیکنان حضور دارد و می‌تواند علاوه بر کارهای فنی، مسائل روحی روانی بازیکنان را هم تحت تاثیر قرار دهد.

دیدگاه‌ها