کد خبر : 2007875 | 19 اسفند 1402 ساعت 22:42 | 38K بازدید | 71 دیدگاه

طلسم اتلتیکو بعد از توییت گریزمان علیه رئال (عکس)

اتلتیکومادرید از زمان تساوی مقابل رئال مادرید، در 8 بازی گذشته به 2 برد، یک تساوی و 5 شکست دست پیدا کرده است.

طلسم اتلتیکو بعد از توییت گریزمان علیه رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و در قامت یک تیم مدعی در جدول لالیگا به چشم نمی‌خورد.

تیم مادریدی امشب در بازی هفته بیست و هشتم لالیگا از کادیز رده هجدهمی با نتیجه 2-0 شکست خورد تا سیر نتایج عجیب آن‌ها کماکان ادامه داشته باشد.

این تیم رده چهارمی با 55 امتیاز پس از یک توییت روزهای عجیبی را سپری کرده است. این توییت به آنتوان گریزمان مربوط می‌شود که به دلیل مصدومیت در بازی امشب غایب بود و شاید برای بازی بعدی در لالیگا مقابل بارسلونا به ترکیب بازگردد.

در تاریخ 4 فوریه از سری رقابت‌های هفته بیست و سوم لالیگا، رئال با گل دقیقه 20 براهیم دیاز به برد نزدیک بود که گل دقیقه 3+90 مارکوس یورنته نتیجه بازی را 1-1 کرد و این بازی با تساوی به پایان رسید.

روز بعد از این بازی گریزمان دو ایموجی خنده در صفحه کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) منتشر کرد که در واقع کنایه به رئال مادرید و ناکامی آن‌ها در برد دربی مادرید بود.

1999767

از زمان انتشار این توییت، اتلتیکو طی 8 بازی به میدان رفته که فقط در 2 بازی مقابل تیم‌های رئال بتیس و لاس پالماس برنده شده است. اتلتیکو به غیر از کادیز برابر اتلتیک بیلبائو (رفت و برگشت نیمه نهایی جام حذفی)، سویا و اینتر شکست خورده است. تنها تساوی اتلتیکو مقابل آلمریا به دست آمده است.

اتلتیکو چهارشنبه شب در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید از اینتر میزبانی کند و باید دید آن‌ها در نهمین بازی پس از توییت گریزمان چه عملکردی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها