کد خبر : 2007877 | 20 اسفند 1402 ساعت 03:49 | 28K بازدید | 12 دیدگاه

حردانی در حیاط خانه فوتبال بازی کرد!

صالح حردانی در بازی با استقلال خوزستان فوتبال جسورانه‌ای به نمایش گذاشت.

حردانی در حیاط خانه فوتبال بازی کرد!

به گزارش ورزش سه، صالح حردانی یکی از بازیکنانی بود که در خطر محرومیت از دربی پایتخت بود اما در این مسابقه نترس، جسور و پرتلاش ظاهر شد و عملکرد خوبی هم در این مسابقه به نمایش گذاشت.

حردانی در کارهای دفاعی پرتلاش و جنگنده ظاهر شد و برخلاف دیگر بازیکنان استقلال بدون مراعات برای دفع توپ و گرفتن موقعیت از بازیکنان حریف تلاش می‌کرد، او چند مرتبه با تکل‌های بلند توپ را با دقت بالایی از مقابل بازیکنان استقلال خوزستان دفع کرد تا علاوه بر جسارت دقت کافی را در این مسابقه داشته باشد.

در ثانیه‌های پایانی مسابقه حسین حسینی با اشتباه در خروج نزدیک بود استقلال را به دردسر بیندازد که در همین صحنه هم حضور به موقع حردانی به کار استقلال آمد، البته حسینی خیلی زود اقدام به پس گرفتن توپ کرد که در همین لحظه برخورد شدیدی بین او و صالح حردانی صورت گرفت و مدافع آبی‌ها به شدت از ناحیه صورت احساس درد می‌کرد اما با حضور کادرپزشکی به ادامه مسابقه پرداخت و در کلین شیت استقلال نقش ویژه‌ای داشت.

حردانی پس از مصدومیت کوین یامگا تبدیل به مهره‌ای تاثیرگذار در ترکیب استقلال شد و تاکنون عملکرد خوبی به نمایش گذاشته تا غیبت ستاره فرانسوی تا حدود زیادی حس نشود و جای خالی او حس نشود.

دیدگاه‌ها