کد خبر : 2007907 | 20 اسفند 1402 ساعت 06:28 | 38K بازدید | 20 دیدگاه

استقلال با این بازیکن فقط کلین شیت می‌کند!

محمد مرادمند در بازی با استقلال خوزستان هشتمین کلین شیت فصل را تجربه کرد.

استقلال با این بازیکن فقط کلین شیت می‌کند!

به گزارش ورزش سه، محمد مرادمند دهمین حضور ثابت در ترکیب استقلال را در بازی با استقلال خوزستان تجربه کرد و هشتمین کلین شیت فصل را هم پشت سر گذاشت تا با آماری فوق‌العاده در این فصل رقابت‌ها رو به رو باشد.

مرادمند مقطعی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد و از هفته دهم تا شانزدهم از ترکیب آبی‌ها دور بود اما پس از مدت‌ها دوری از میادین در بازی با صنعت نفت در ترکیب اصلی قرار گرفت و در این مسابقه استقلال با نتیجه دو بر صفر پیروز شد و او در بازی با استقلال خوزستان هم در ترکیب آبی‌ها قرار گرفت و در این مسابقه هم استقلال گلی دریافت نکرد تا آمار فوق‌العاده او ادامه دار باشد.

1999822

استقلال در حضور مرادمند در بازی با سپاهان و هوادار گل دریافت کرد و در حضور او فقط مقابل سپاهان شکست خورده است، او در این فصل در بازی‌های لیگ برتر 9 بازی به عنوان بازیکن ثابت و یک مسابقه هم به عنوان بازیکن ذخیره برای استقلال به میدان رفت و تنها 3 گل دریافت کرده است.

مدافع باتجربه استقلال در بازی با استقلال خوزستان عملکرد خوبی داشت و روی توپ‌های ارسالی حضور موثری داشت و اجازه خودنمایی به مهاجمان استقلال خوزستان نداد و در کنار آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا ساختار دفاعی خوبی تشکیل داده بود تا تک گل گوستاوو بلانکو به 3 امتیاز مهم در آستانه دربی پایتخت تبدیل شود و این تیم با بسته نگه داشتن دروازه به استقبال دربی 103 برود.

دیدگاه‌ها