کد خبر : 2007911 | 20 اسفند 1402 ساعت 06:59 | 34.9K بازدید | 13 دیدگاه

کلاس آموزشی برای رضاوند با اساتید زبده! (عکس)

آرش رضاوند زیر نظر کیانوش رحمتی و جواد نکونام فرصت خوبی برای تکامل فوتبال خود دارد.

کلاس آموزشی برای رضاوند با اساتید زبده! (عکس)

به گزارش ورزش سه، آرش رضاوند در بازی با استقلال خوزستان روز نسبتا سختی را تجربه کرد و جای چند بازیکن دگیر استقلال دوید، جنگید و تکل زد!

سه کارته بودن مهدی‌پور و روزبه چشمی باعث شده بود که آرش رضاوند پرتلاش‌تر از همیشه در مقابل خط هافبک استقلال بازی کند و در نبردهای تن به تن بیشتری حضور پیدا کند تا هافبک‌های دیگر استقلال با احتیاط بیشتری در این مسابقه بازی کنند.

1999830

آرش رضاوند یک‌بار با حضور کوتاه مدت در فولاد خوزستان زیر نظر جواد نکونام به تکامل بیشتری در فوتبال خود رسید و در این فصل بازهم شاگرد نکونام شد و باتوجه به اینکه جواد نکونام با سبک فوتبالی مشابه او در مستطیل سبز ایفای نقش می‌کرد تجربیات گران‌بهایی در اختیار او قرار داده است، یکی دیگر از هافبک‌دفاعی‌های ملی‌پوش و با کیفیت تاریخ لیگ برتر ایران هم کیانوش رحمتی است که در کادر فنی آبی‌ها قرار داد و رضاوند به همراه دیگر هافبک‌های استقلال می‌توانند از حضور او در کادرفنی استقلال هم نهایت استفاده را ببرد.

در جریان مسابقه تصویر جالبی خلق شد و آرش رضاوند در حال گوش کردن صحبت‌های فنی کیانوش رحمتی بود و جواد نکونام هم نکاتی را به او منتقل می‌کرد، حضور 3 هافبک دفاعی 2 نسل مختلف باشگاه استقلال در این تصویر صحنه جالبی را رقم زد.

دیدگاه‌ها