کد خبر : 2007935 | 20 اسفند 1402 ساعت 09:50 | 25.1K بازدید | 53 دیدگاه

محبوب هواداران، نکوی احساساتی (عکس)

جواد نکونام پس از پیروزی مقابل استقلال خوزستان به سمت هواداران رفت و مقابل آنها تعظیم کرد.

محبوب هواداران، نکوی احساساتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام فصل پرتنش و سختی را پشت سر می‌گذارد و با تمام این مسائل همچنان صدرنشین لیگ برتر است و در کنار همه حواشی‌ای که وجود دارد یک دلگرمی بزرگ برای خود ساخته و از آن به عنوان عامل انگیزه برای خود و تیم‌اش استفاده می‌کند.

جواد نکونام از ابتدای فصل حمایت ویژه هواداران استقلال را همراه خود داشته و در طول فصل بارها در مصاحبه‌ها، کنفرانس‌های مطبوعاتی ارتباط مستقیم با هواداران این تیم برقرار کرده و از مشکلاتی که در استقلال وجود دارد صحبت کرده است.

او در مسابقات اخیر استقلال پس از کسب پیروزی مستقیم به سمت سکوها می‌رود و جشن پیروزی را با هواداران این تیم تقسیم می‌کند، در ورزشگاه آزادی بارها تصاویری از خوشحالی و مشت‌های گره کرده نکونام با سکوهای آبی ثبت شده است و در بازی با استقلال خوزستان در اهواز هم صحنه جالبی خلق شد، او به سمت هواداران استقلال رفت و سرتعظیم به احترام آنها فرود آورد و از حمایت آنها نسبت به خودش و استقلال تشکر کرد.

1999862

جواد نکونام پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی بازهم اعلام کرد که به غیر از حمایت هواداران استقلال دلگرمی ندارد و در استقلال تنهاست و این رابطه دو طرفه بین او و سکوهای آبی تاکنون به سود استقلال تمام شده و صدرنشینی در لیگ را به همراه داشته است.

عکس: محمد احمدزاده

دیدگاه‌ها