کد خبر : 2007946 | 20 اسفند 1402 ساعت 10:40 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

پنالتی خبرساز بابک: ممنون مربی!

وینگر هوادار تهران پس از گلزنی مقابل ذوب‌آهن خوشحالی جالبی انجام داد.

پنالتی خبرساز بابک: ممنون مربی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال هوادار تهران در دیدار اخیرش مقابل ذوب‌آهن موفق شد شکست دو بر صفر را با تساوی دو بر دو عوض کند که دومین گل بنفش پوشان را بابک مرادی، وینگر سابق استقلال از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، اما قبل از اینکه او پنالتی را بزند، قرار بود داریوش شجاعیان پشت توپ بایستد.

با وجود اصرار بابک مرادی برای زدن پنالتی لحظه آخری، اما مسعود شجاعی، سرمربی هوادار که در جریان دیدار مقابل ذوب‌آهن از کنار زمین اخراج شده بود، به حمید عبداللهی، کمکِ خود اعلام کرد که داریوش شجاعیان پنالتی را بزند و او هم همین موضوع را به بازیکنان انتقال داد.

با وجود اصرار بابک مرادی به زدن ضربه پنالتی، عبداللهی در کنار زمین تاکید کرد که باید حرف سرمربی تیم اجرا شود و داریوش پنالتی را بزند که همین مسئله دلخوری مرادی را به همراه داشت ولی با اصرار زیاد این بازیکن، مسعود شجاعی به عبداللهی عنوان کرد که بابک پنالتی را بزند و این بازیکن هم پشت توپ ایستاد و گل تساوی را زد.

1999874

بابک مرادی که در دور رفت هم مقابل ذوب‌آهن گلزنی کرده بود، دوباره با این تغییر نظر کادرفنی موفق به زدن گل از روی نقطه پنالتی شد تا خوشحالی خود را هم در کنار زمین با مربی تیمش تقسیم کند.

مرادی درباره شرح ماجرای کامل حضورش مقابل ذوب‌آهن و گلزنی در این بازی گفت: آقا مسعود (شجاعی) به من گفتند که کم‌کم تو را به شرایط بازی برمی‌گردانم. پنالتی که شد چون فشار زیادی رویم بود. آقا مسعود اول گفتند آقا داریوش بزند ولی بعد حمیدخان (عبداللهی) نمی‌دانست نظرشان عوض شده و من خودم از آقا مسعود اجازه پنالتی زدن گرفتم‌. آقا حمید عبداللهی در ماشین‌سازی مربی من بودند و ما کامل یکدیگر را می‌شناسیم و من خیلی خوشحالم که دوباره در این تیم با چنین انسان بااخلاق و یک مربی توانمند کار می‌کنم. یکی از دلایل ماندن من آقای حمید عبداللهی است و مطمئنم به تیم خیلی کمک می‌کنند.

دیدگاه‌ها