کد خبر : 2007974 | 20 اسفند 1402 ساعت 13:20 | 25K بازدید | 12 دیدگاه

رکوردشکنی لیگ کره برای تماشای ستاره سابق یونایتد

حضور جسی لینگارد، ستاره سابق منچستریونایتد، باعث شد رکورد پرتماشاگرترین بازی در لیگ کره جنوبی بشکند.

رکوردشکنی لیگ کره برای تماشای ستاره سابق یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، اف سی سئول که لینگارد را از چند هفته قبل به خدمت گرفته است امروز در دومین هفته از فصل جدید رقابت‌های کی‌لیگ به مصاف اینچئون یونایتد رفت و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

اتفاق جالبی که در این دیدار رخ داد این بود که 51670 نفر برای تماشای این بازی و دیدن لینگارد از نزدیک راهی ورزشگاه شده بودند که رکورد پرتماشاگرترین دیدار از زمان به کارگیری سیستم جدید در لیگ کره در سال 2013 را از آن خود کرد. 

دلیل اصلی حضور این تعداد تماشاگر در اولین بازی خانگی فصل جدید اف سی سئول در واقع حضور لینگارد در ترکیب این تیم بود که پیش از این 232 بازی با پیراهن منچستریونایتد انجام داده و 35 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. 

1999902

این بازیکن همچنین سابقه قهرمانی در جام‌هایی مانند لیگ اروپا و جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس را در کارنامه دارد و در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2018 روسیه هم به میدان رفته است. او چند هفته قبل پس از چند ماه تمرین انفرادی و دوری از میادین با امضای قراردادی راهی اف سی سئول شد.

پیوستن او به این باشگاه موجی از هیجان را در بین هواداران این لیگ به راه انداخت و در روز اول فروش پیراهن این تیم هم صفی طولانی تشکیل شد و بیش از هزار پیراهن او تنها در یک روز به فروش رفت. گفته شده بود که بیش از 27 هزار بلیت بازی امروز تنها در کمتر از 30 دقیقه به فروش رفته است.

دیدگاه‌ها