کد خبر : 2008033 | 20 اسفند 1402 ساعت 18:41 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

این تلخ‌ترین برد لیگ والیبال ایران بود

تیم والیبال پاس گرگان در آخرین هفته مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان موفق به شکست ایفاسرام اردکان شد.

این تلخ‌ترین برد لیگ والیبال ایران بود

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار این هفته تیم پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده گرگان سه بر دو به پیروزی رسید.

شاگردان عیسی سنگدوینی در ست نخست این مسابقه 25 بر 17 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های دوم و سوم 26 بر 24 و 27 بر 25 نتیجه را به میهمان خود واگذار کردند تا به رغم میزبانی دو بر یک از حریف عقب بیافتند. ایفاسرام در ست چهارم نیز 25 بر 15 مغلوب میزبان شد تا رقابت‌ دو تیم به ست حساس پنجم کشیده شود.

تیم والیبال پاس گرگان در آخرین ست 15 بر 11 به پیروزی رسید تا سیزدهمین برد خود را کسب کنند، اما این تیم با 38 امتیاز در رتبه نهم باقی ماند و سهمیه پلی‌آف نگرفت.

دیدار دور رفت دو تیم سه بر یک به نفع ایفاسرام پایان یافت و پاسی‌ها در این دیدار به دنبال انتقام از حریف در خانه بودند به این هدف رسیدند.

ایفاسرام نیز با 15 برد و 45 امتیاز به کار خود در مرحله مقدماتی پایان داد و رتبه ششم جدول را از آن خود کرد. محمد حسین شفقی و محمد ابراهیم‌زاده ناظران این مسابقه حساس بودند. ابراهیم فیروزی و میلاد عرب اسماعیلی نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

این مسابقه به مدت یک ساعت و ۵۹ دقیقه پیگیری شد، 300 تماشاگر و یک کارت تاخیر داشت که به تیم پاس گرگان نشان داده شد.

دیدگاه‌ها