کد خبر : 2008054 | 20 اسفند 1402 ساعت 20:35 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

جشن 4 گله با کاپیتان تیم ملی

ملی‌پوش ایرانی آ ا ک آتن به‌عنوان یار جانشین در شب پیروزی پُر گل تیمش مقابل لامیا رسید.

جشن 4 گله با کاپیتان تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم و نخستین مسابقه از دور نهایی پلی‌آف قهرمانی سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ ا ک آتن در حالی که برخلاف دو بازی اخیرش احسان حاج‌صفی را در ترکیب ابتدایی نداشت و جزو نفرات ذخیره می‌دید، از ساعت 18:30 امشب در ورزشگاه آتاناسیوس دیاکوس به مصاف تیم رده ششمی لامیا رفت.

تیم آ ا ک آتن که در دیدار اخیرش توقف بدموقعی داشت و صدر جدول را به پائوک تحویل داده بود، در مسابقه امشب توانست به پیروزی پُر گل چهار بر صفر مقابل لامیا دست پیدا کند که دو گل آنها پس از ورود احسان حاج‌صفی به زمین و با دبل لوی گارسیا به ثمر رسید.

یاران حاج‌صفی با کسب پیروزی چهار بر صفر خارج از خانه مقابل لامیا که هجدهمین برد فصل‌شان بود، 62 امتیازی امتیازی شدند تا موقتا با دو امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به پائوک، در صدر جدول سوپر لیگ یونان قرار بگیرند.

احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی ایران که در دو دیدار اخیرشان مقابل جیانینا و آریس حضور ثابت در زمین داشت و به‌عنوان مدافع میانی و مدافع چپ بازی کرده بود، در مسابقه امشب برابر لامیا از دقیقه 83 به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد تا دهمین مسابقه‌اش در فصل جاری سوپر لیگ یونان را انجام بدهد.

دیدگاه‌ها