کد خبر : 2008108 | 21 اسفند 1402 ساعت 03:11 | 14.7K بازدید | 17 دیدگاه

وینگری که آنفیلد را ترساند!

دوکو تنها ستاره سیتی مقابل لیورپول

جرمی دوکو به عنوان یک بازیکن تعویضی در دیدار برابر لیورپول عملکرد خوبی داشت.

دوکو تنها ستاره سیتی مقابل لیورپول

به گزارش ورزش سه، جرمی دوکو از همان آغاز فصل راهی منچستر سیتی شد، با توجه به تکنیک و قدرت دریبل کردن بالای او، از این بازیکن بلژیکی به عنوان یک چهره تعیین کننده در برنامه‌های تاکتیکی گواردیولا یاد می‌شد.

دوکو در دیدار لیورپول و منچستر سیتی به عنوان جانشین جولیان آلوارز وارد زمین شد و در شرایطی که حملات لیورپول در نیمه دوم اجازه خلق موقعیت به سیتیزن‌ها نمی‌داد، حضور دوکو باعث شد حملات منچستر سیتی در نیمه دوم دوباره آغاز شود.

دوکو ۲ بار در نفوذی که به محوطه جریمه داشت اقدام به شوت‌زنی کرد که شلیک‌های او به شکلی خطرناک از کنار دروازه‌ها گذر کرد اما هیچکدام از خط سفید رنگ دروازه‌ها عبور نکرد.

2000171

وینگر بلژیکی تنها در ۲۰ دقیقه، ۹۴ درصد پاس صحیح و هر دو شوتش داخل چارچوب بود؛ همچنین ۴ اقدام به دریبل کرد که آمار ۱۰۰ درصد دریبل صحیح او نشان می‌دهد دوکو در دوئل با مدافعان لیورپول کار سختی در پیش نداشت.

البته برخورد دوکو با مک‌الیستر در واپسین ثانیه‌های دیدار صحنه بحث برانگیزی بود که می‌توانست با تصمیم مایکل الیور، عملکرد خوب دوکو را زیر سوال ببرد اما او خوش شانس بود که این صحنه از نگاه داور انگلیسی دور ماند.

دیدگاه‌ها