کد خبر : 2008111 | 21 اسفند 1402 ساعت 04:43 | 82.3K بازدید | 28 دیدگاه

جلال‌الدین ضربات آزاد را قرق می‌کند:

شش بازیکن استقلال داوطلب شدند! (عکس)

ضربه آزاد استقلال مقابل استقلال خوزستان 6 بازیکن مدعی برای ضربه به توپ داشت!

شش بازیکن استقلال داوطلب شدند! (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان استقلال در طول فصل جاری روی ضربات آزاد ارسالی و کرنر گل‌های زیادی به ثمر رساندند اما هنوز از ضربات آزاد مستقیم دروازه رقبا را باز نکردند اما با حضور جلال‌الدین ماشاریپوف می‌توانند در این زمینه هم موفق ظاهر شوند.

2000175
2000176

در بازی با استقلال خوزستان یک ضربه آزاد نزدیک به محوطه جریمه شکل گرفت که 6 بازیکن استقلال پشت توپ قرار گرفتند و مشورت طولانی مدتی انجام دادند که کدام بازیکن ضربه نهایی را به توپ بزند و پس از کش و قوس فراوان تمام بازیکنان به غیر از مهدی‌مهدی پور و جلال‌الدین ماشاریپوف از پشت توپ کنار رفتند تا این دو بازیکن آماده نواختن این ضربه آزاد باشند.

جلال‌الدین ماشاریپوف تخصص خوبی در استفاده از ضربات آزاد دارد اما در استفاده از این موقعیت خوب کار نکرد و توپ را به آسمان فرستاد، البته فاصله توپ تا دروازه زیاد بود و او در این مدت در شرایط زدن ضربه آزاد قرار نداشت و شاید با گذشت زمان شرایط بهتری در این تیم پیدا کند.

استقلال بازیکنان مستعدی در زدن ضربات آزاد دارد اما مدت‌هاست روی ضربات آزاد مستقیم گلی به ثمر نرسانده اما در استفاده از ضربات آزاد ارسالی بهترین آمار را در بین تمام تیم‌های لیگ برتری در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها