کد خبر : 2008204 | 21 اسفند 1402 ساعت 12:59 | 23.3K بازدید | 13 دیدگاه

ناگلزمان پاولوویچ را خواست

فاش شد: پدیده صرب در تیم ملی آلمان!

بیلد امروز نوشت که به درخواست یولیان ناگلزمان، فدراسیون فوتبال آلمان با الکساندر پاوولویچ، پدیده 19 ساله صرب بایرن، برای حضور در مانشافت وارد مذاکره شده است.

فاش شد: پدیده صرب در تیم ملی آلمان!

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر پاولوویچ با وجود اینکه در برد خانگی 8-1 بایرن مقابل ماینتس به دلیل محرومیت فقط اجازه داشت در سکوها جشن بگیرد، سوژه داغ آلیانز آرنا در عصر شنبه بود. دلیل؟ احتمال حضور او تیم ملی آلمان به جای صربستان.

الکساندر پاولوویچ محصول آکادمی فوتبال بایرن و متولد شهر مونیخ است. او با ملیت آلمانی به واسطه پدرش می‌تواند برای صربستان هم بازی کند، با این حال فدراسیون فوتبال آلمان در تلاش است او را برای بازی در مانشافت متقاعد کند. موردی شبیه به براهیم دیاز در اسپانیا.

2000294

لئون گورتزکا در این رابطه گفت: «این تصمیمی است که هر کسی باید برای خودش بگیرد. اما اگر می‌توانستم به الکس توصیه کنم، اگر جای او بودم آلمان را انتخاب می‌کردم. این برای شخص من نیز واقعاً خوب است. دیدن پیشرفت خیره کننده او در ماه‌های اخیر، واقعا لذت‌بخش است.»

به همین دلیل اتحادیه فوتبال آلمان تلاش می‌کند تا شماره 45 بایرن را به خدمت بگیرد. 

طبق ادعای بیلد، تمایل فعلی مربی ملی، یولیان ناگلزمان، این است که پاولوویچ را برای بازی‌های ملی بعدی در 23 مارس برابر فرانسه و در 26 مارس مقابل هلند به تیم ملی بزرگسالان دعوت کند.

2000295

پاولوویچ فصل جاری برای بایرن 17 بازی انجام داده که در 9 تای آنها فیکس بوده، دو گل زده و دو پاس گل داده است. او 530 دقیقه نیز در میدان بوده است. از سوی دیگر صرب‌ها نیز می‌خواهند پاولوویچ را متقاعد کنند تا در یورو 2024 برای آنها بازی کند.

طبق این گزارش، یک هیئت صرب، هفته پیش به مونیخ آمدند تا با این بازیکن و والدینش صحبت کنند ولی پاولوویچ در آن اعلام کرد که نمی‌خواهد تا یورو 2024 تصمیمی بگیرد.

دیدگاه‌ها