کد خبر : 2008449 | 22 اسفند 1402 ساعت 19:01 | 33.7K بازدید | 18 دیدگاه

انریکه: نمی‌خواهم به امباپه زیاد بازی بدهم

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، در دلیل بازی ندادن به کیلیان امباپه اعلام کرده قصد دارد از این بازیکن محافظت کند.

انریکه: نمی‌خواهم به امباپه زیاد بازی بدهم

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، اعلام کرد که چرا در حال "کنترل زمان بازی" کیلیان امباپه در آستانه انتقال به رئال مادرید است.

امباپه برای سومین بار در یک ماه گذشته از ترکیب حذف شد. او در تساوی 2-2 مقابل رنس از ترکیب اصلی پاری سن ژرمن حذف شد. انریکه اکنون توضیح داده که چرا در چند بازی اخیر به ندرت از بازیکنان هجومی مانند امباپه و عثمان دمبله استفاده کرده است.

این مربی اسپانیایی در آستانه دیدار مقابل نیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فرانسه به خبرنگاران گفت: "ما همه جزئیات مربوط به بازیکنان را به صورت انفرادی مطالعه می‌کنیم. همه مسابقات مهم هستند، مانند بازی‌ فردا یا در لیگ قهرمانان. عثمان مشکلی ندارد، او در اختیار تیم است. ما باید زمان بازی را برای بازیکنان بسیار هجومی مانند دمبله یا امباپه کنترل کنیم. آن‌ها سرعتی باورنکردنی دارند که خطراتی را به همراه دارد. این شامل وادار کردن آن‌ها به بازی بیشتر یا کمتر است."

2000705

او درباره حمایت باشگاه از تصمیمات خود گفت: "از زمانی که وارد باشگاه شدم، از اولین دیدارم با لوئیس کامپوس و از زمانی که ناصر الخلیفی را می‌شناختم، همیشه احساس اعتماد و حمایت کامل داشتم. این پروژه برای باشگاه کمی جدید است، متفاوت از مربیان قبلی، با تعداد زیادی از بازیکنان جوان. تمایل داریم این را ببینیم که هواداران ما را دنبال می‌کنند و فکر می‌کنند که خوب بازی می‌کنیم. از نظر شخصی اوقات خوبی را به عنوان مربی دارم و به این ترتیب است که باید یک پروژه فوتبالی را پیش ببریم."

گفته می‌شود که رابطه امباپه و انریکه پس از انتشار اخباری مبنی بر توافق این ستاره فرانسوی برای پیوستن به رئال مادرید در تابستان، تیره شده است.

دیدگاه‌ها