کد خبر : 2008464 | 22 اسفند 1402 ساعت 20:46 | 54.3K بازدید | 4 دیدگاه

باید معجزه شود تا ستاره رئال به یورو برسد

رالف رانگنیک، سرمربی اتریش، حضور داوید آلابا در یورو 2024 را یک معجزه می‌داند، اما از احتمال بازگشت این بازیکن ناامید نیست.

باید معجزه شود تا ستاره رئال به یورو برسد

به گزارش "ورزش سه"، رالف رانگنیک، سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش، گفته که داوید آلابا برای حضور در یورو 2024 به معجزه نیاز دارد اما با این حال او امید خود را از دست نمی‌دهد.

آلابا در اواسط ماه دسامبر در جریان بازی رئال مادرید دچار پارگی رباط صلیبی شد. بازیکنان معمولاً حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارند تا چنین مصدومیتی را پشت سر بگذارند. اولین بازی اتریش در یورو به میزبانی آلمان، در 17 ژوئن برابر فرانسه است.

2000729

رانگنیک به خبرگزاری دولتی اتریش (APA) گفت: "ما باید درمورد آلابا واقع‌بین باشیم. اگر او واقعاً به این بازی‌ها برسد، این معجزه کوچکی خواهد بود."

رانگنیک گفت که ریکاوری آلابا طبق برنامه پیش می‌رود و به همین دلیل او به طور کامل از بازیکن کلیدی خود دست نمی‌کشد: "داوید کسی است که می‌تواند این کار را انجام دهد. او هر کاری را برای بازگشت انجام می‌دهد. او واقعاً می‌خواهد در این یورو بازی کند. ما همیشه در تماس هستیم، به همین دلیل می‌دانم که این دوره برای او چقدر سخت گذشته است. برخورد او از نظر ذهنی با این مصدومیت قابل توجه بود."

دیدگاه‌ها