کد خبر : 2008577 | 23 اسفند 1402 ساعت 14:10 | 5K بازدید | 2 دیدگاه

پلی‌آف لیگ برتر؛

دربی والیبال: یکی به دنبال انتقام و دیگری هت‌تریک!

شهداب یزد و ایفا سرام اردکان باز هم در پلی آف به هم رسیدند.

دربی والیبال: یکی به دنبال انتقام و دیگری هت‌تریک!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات پلی‌آف لیگ برتر والیبال ایران، تیم شهداب یزد که فصل مقدماتی را در رتبه سوم پشت سر گذاشت باید به مصاف ایفاسرام اردکان برود. این دیدار تکرار پلی‌آف فصل قبل است که شهداب یزد توانست در دو بازی پیروز شود و راهی نیمه نهایی شود.

شاگردان محمدرضا تندروان حالا به دنبال حضور دوباره در نیمه نهایی هستند. آنها به دنبال ادامه همین روند در پلی‌آف هستند و قصد دارند با شکست هم استانی خود یک قدم به هت‌تریک قهرمانی نزدیک شوند.

از سوی دیگر ایفا سرام اردکان که در این فصل با علیرضا طلوع کیان شروع خوبی داشت و پس از استعفای طلوع‌کیان، عباسعلی میرحسینی جایگزین او شد و او نیز به نسبت حضورش در این تیم خیلی خوب کار کرد. میرحسینی حالا هفته سختی را مقابل تیم سابق خود خواهد داشت و باید دید در این جدال چه خواهد کرد. میرحسینی سال 96 با خاتم اردکان تا فینال لیگ برتر نیز رفت که آنجا مغلوب بانک سرمایه شد.

یکی از شباهت‌های دو تیم حضور دو بازیکن خارجی است. فلیپ پالگوت و آیمال‌خان در ایفا سرام اردکان و رادوسلاو پاراپانوف و میلوش آرسنوسکی در تیم شهداب یزد حضور دارند که می‌تواند به جذابیت بازی بیفزاید.

بولت مس رفسنجانترکیب احتمالی شهداب یزد: میلوش آرسنوسکی، رادوسلاو پاراپانوف، مسعود غلامی، محمد ولی زاده، میثم صالحی، صابر جواهری و محمدرضا حضرت پور

بولت هوادارترکیب احتمالی ایفا سرام اردکان: فلیپ پالگوت، علیرضا شاه علی، علیرضا مباشری، علی حق پرست، مصطفی عباسلو، امیررضا سرلک و اسماعیل طالبی

چند نتیجه از تقابل‌های دو تیم
فصل 1402

شهداب یزد سه - ایفا سرام اردکان یک

ایفا سرام اردکان یک - شهداب یزد سه

فصل مقدماتی 1401

شهداب یزد سه - ایفا سرام اردکان یک

ایفا سرام اردکان سه-  شهداب یزد دو

پلی آف فصل 1401

شهداب یزد سه - ایفا سرام اردکان یک

ایفا سرام اردکان یک -  شهداب یزد سه

دیدگاه‌ها