کد خبر : 2008602 | 23 اسفند 1402 ساعت 16:37 | 41.9K بازدید | 50 دیدگاه

مدافعان آبی‌ها سرزن، بلند قامت و تشنه گلزنی:

شانس گلزنی استقلال از جایی که فکرش را نمی‌کنید!

مدافعان سرزن استقلال در دربی شانس بالایی برای گلزنی خواهند داشت.

شانس گلزنی استقلال از جایی که فکرش را نمی‌کنید!

به گزارش ورزش سه، با غیبت 2 مهره بلندقامت و سرزن پرسپولیس در خط دفاعی شانس استقلال برای استفاده از ضربات آزاد و کرنر افزایش پیدا کرده و بازیکنان بلندقامت و سرزن استقلال شانس گلزنی بالایی خواهند داشت.

دفاعی‌ترین عناصر تیم استقلال در دربی 103 شانس گلزنی بالایی دارند و می‌توانند از قدرت سرزنی، میانگین قدی و ارسال‌های خوب مهدی مهدی پور به بهترین شکل استفاده کنند و شرایط را به سود تیم خود رقم بزنند.

رافائل سیلوا، محمد مرادمند و آرمین سهرابیان در این فصل روی ضربات آزاد موفق نشان دادند و یک گل توسط مرادمند و 2 گل روی ضربات آزاد توسط سهرابیان به ثمر رسید تا آمار خوبی در گل کردن موقعیت‌های این چنینی داشته باشند.

رافائل سیلوا دیگر مدافع استقلال در فاز دیگری تاثیرگذار است و در موقعیتی قرار می‌گیرد که توپ را برای دیگر بازیکنان استقلال فراهم می‌کند و با تاثیرگذاری توپ را به سمت تیر دوم تغییر جهت می‌دهد و بازیکنان این تیم از توپ دوم استفاده می‌کنند، درست مثل بازی با سپاهان!

ایمان سلیمی دیگر مدافع استقلال که به احتمال زیاد کار را از روی نیمکت شروع کند با گلزنی در مقابل تراکتور یک گل ارزشمند برای آبی‌ها به ثمر رساند و او هم در بین مدافعان گلزن استقلال نقش داشته است.

در این بین بازیکنانی مانند روزبه چشمی و گوستاوو بلانگو هم هستند که میانگین قدی استقلال را افزایش می‌دهند و بازیکنان همچون ایمان سلیمی، آرمان رمضانی و پیمان بابایی هم روی نیمکت هستند تا از میانگین قدی خود به بهترین شکل استفاده کنند.

در بین بازیکنان دفاعی استقلال به غیر از رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی و محمد مرادمند با پیراهن استقلال و تیم‌های دیگر سابقه گلزنی مقابل پرسپولیس را در کارنامه دارند.

دیدگاه‌ها