کد خبر : 2008707 | 23 اسفند 1402 ساعت 22:40 | 4.2K بازدید | 10 دیدگاه

به این بازیکنان اعتماد دارم

مجتبی حسینی: مطمئن باشید برمی‌گردیم

مجتبی حسینی درباره شرایط تیمش پس از شکست ۳ بر یک مقابل مس رفسنجان صحبت کرد.

مجتبی حسینی: مطمئن باشید برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از شکست مقابل مس رفسنجان درباره این دیدار گفت: واقعا شب ناامید کننده‌ای بود. علی‌رغم همه تلاشی که مجموعه کرده بود و در حضور طرفداران، طرفداران را ناامید کردیم. یک نیمه اول خوب داشتیم و یک گل خیلی قشنگ زدیم، متأسفانه وقتی دقیقه ۴۵-۴۸ گل می‌زنی نباید دقیقه ۴۹ گل بخوری! دوباره اشتباهات بچگانه!

او ادامه داد: نیمه دوم هم یک بازی پایاپای بود که دو تیم داشتند فوتبال بازی می‌کردند و دو کادو دادیم؛ بچه‌های خودمان دو توپ دادند زیرپای بازیکن چپ پای آنها که این مدل شوت زدن به قول معروف شگرد است و قبلاً اینطور گل زده بود. خودمان دو توپ دادیم. مطمئنا با برگشتن مصدومان، مطمئن باشید تیم ما برمی‌گردد، اگر تیم فوتبال خوبی بازی نمی‌کرد، خیلی نگران می‌شدم اما متاسفانه علی‌رغم فوتبال خوبی که بازی کردیم و تلاشی که بچه‌ها دارند، افتادیم در اشتباهات فردی و بی‌تجربگی! انشالله بازی بعدی را می‌رویم تا قبل از عید ببریم و  سراغ تعطیلات برویم. مطمئن هستم می‌توانیم شرایط را خوب کنیم.

او درباره شرایط نقل و انتقالات تیم در زمستان توضیح داد: من هر جا کار کردم دنبال مقصر نبودم، دنبال راهکار بودم. ما به بچه‌های خودمان اعتقاد خیلی داشتیم و اگر هم می‌خواستم بازیکن بگیرم، از این‌ها بهتر باید پیدا می‌کردم و اگر پیدا نمی‌کردیم هم نمی‌گرفتیم. به باشگاه هم گفته بودم که البته آن موقع بحث پنجره هم مطرح نبود. مدنظرم این بود اگر بازیکن بهتری پیدا کردیم و بودجه باشگاه اجازه می‌داد، بازیکن می‌گرفتیم وگرنه نمی‌خواستم مثل فصل قبل که فکر کنم ۵-۶ بازیکن گرفتیم هیچکدام تقریبا جواب ندادند و با این حساب خودم نظرم این است که بازیکن گرفتن در نیم فصل شانسی است. این اتفاق هم که نیفتاد بخواهیم بازیکن بگیریم.

دیدگاه‌ها