کد خبر : 2008713 | 23 اسفند 1402 ساعت 22:52 | 9.7K بازدید | 8 دیدگاه

ده‌روسی: با مربیان دیگر تفاوت بزرگی دارم!

دنیله ده‌روسی تفاوت بزرگش با سایر مربیان مطرح اروپایی را فاش کرد.

ده‌روسی: با مربیان دیگر تفاوت بزرگی دارم!

به گزارش "ورزش سه"، رم فردا در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، در انگلیس مهمان برایتون خواهد بود. شاگردان ده‌روسی در بازی رفت با نتیجه ۴-۰ پیروز شدند و گام بزرگی برای صعود به مرحله بعد برداشتند. ده‌روسی که پس از انتخاب به‌عنوان سرمربی رم عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است، در نشست خبری پیش از بازی، نظراتش درباره بازی فردا و شرایط تیمش را اظهار کرد.

بازی در استادیوم انگلیسی و فاصله نزدیک‌تر نسبت به هواداران؟
ورزشگاه حریف حتی اگر یکی از معروف‌ترین استادیوم‌های انگلیس نباشد، یک ورزشگاه جذاب و زیباست. ما باید از آنها یاد بگیریم. برای فوتبال ایتالیا خوب است که چنین استادیوم‌هایی داشته باشیم. من جو بازی‌های انگلیس و نزدیکی هواداران به زمین را دوست دارم و تماشای آن از بیرون بسیار جذاب است.

غیبت لوکاکو در سفر به انگلیس؟
روملو با ما نیامد. او کمی مشکل لگن دارد که به طور معمول هر چند ماه یک بار تکرار می‌شود. درمان آن هم معمولا فقط چند روز طول می‌کشد. البته چیز زیادی درباره مصدومیتش نمی‌دانم، تنها چیزی که من به‌عنوان بازیکن تجربه نکردم مصدومیت بود، بنابراین واقعاً چیزهایی که کادر پزشکی به من می‌گویند را نمی‌فهمم.

2001126

تغییرات و ترکیب چرخشی در بازی فردا؟
ربطی به ترکیب چرخشی ندارد. این مسئله در مورد بازیکنان تازه‌نفسی است که بتوانند در بازی فردا نمایش خوبی ارائه دهند و همان نتیجه دیدار رفت را تکرار کنند. من به آنها ایمان دارم و نمی‌خواهم فقط به بازیکنان بازی قبل استراحت داده باشم، بلکه از بازیکنان بازی فردا هم ۲۰۰ درصد توان‌شان را می‌خواهم.

تفاوت شما با مربیان دیگر؟
شاید تفاوت این باشد که من به کنفرانس‌های مطبوعاتی و مصاحبه‌ها می‌روم و اعتراف می‌کنم که اشتباهی انجام داده‌ام و از یک اشتباه پشیمانم. احتمالاً سایر مربیان هم همین فکر را می‌کنند، فقط به شما نمی‌گویند!

دیدگاه‌ها