کد خبر : 2008739 | 23 اسفند 1402 ساعت 23:00 | 5.4K بازدید | 4 دیدگاه

خوب تلاش کردیم و بردیم؛

عنایتی: احترام همه را نگه می‌دارم

رضا عنایتی پس از پیروزی یک بر صرف تیمش مقابل ملوان درباره شرایط پیکان صحبت کرد.

عنایتی: احترام همه را نگه می‌دارم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی پس از برتری یک بر صفر پیکان مقابل ملوان اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازی سنگینی مقابل تیم خوب ملوان داشتیم. آنها نتایج خوبی کسب کرده بودند و شرایط مناسبی در جدول داشتند.

وی با اشاره به پیروزی در این بازی گفت: بعد از برد مقابل سپاهان انگیزه خوبی داشتیم و به بچه‌ها هم گوشزد کردیم که بازیمان سخت است. فوتبالی که مدنظر من بود انجام نشد و توپ‌ها روی هوا بود اما امروز با همدلی و شرایط خوب توانستیم به برتری برسیم. اینکه توپ روی هوا بود کار ما را سخت کرده بود چرا که ما روی زمین بازی می‌کنیم.

سرمربی پیکان عنوان کرد: نتایج خوب تا بازی بعدی بیشتر ارزش ندارد و اگر در مسابقه آینده شما نتوانید نتیجه بگیرید، زیر سوالتان می‌برند.

عنایتی در مورد داوری همچنین توضیح داد: اگر داوری‌ها همانند دو بازی قبلی بود شرایط ما بهتر از این در جدول بود و می‌توانستیم برای رده‌های بالا بجنگیم، اما اینطور نبود.  

وی در مورد اینکه مهدی تارتار از بی‌احترامی‌ها انتقاد کرده بود، گفت: برخی با کج کردن گردن فکر می‌کنند، همیشه حق با آنها است. چندین و چند بار در این ورزشگاه میهمان و میزبان بودیم و اگر از تیم‌های دیگر و بزرگتر از ملوان هم بپرسید متوجه می‌شوید که ما به خودمان اصلا اجازه نمی‌دهیم که به کسی بی‌احترامی کنیم و یک‌سره روی مغز داور چهارم باشیم. به نظرم این بی‌اخلاقی است. ما احترام می‌گذاریم، اما این احترام باید دو جانبه باشد.

عنایتی همچنین عنوان کرد: در طول دوران بازیگری و مربیگری یک صحنه به یاد ندارید که به کسی بی‌احترامی کرده باشم. اصلا دنبال بی‌احترامی نیستم، اما خودمان را به مظلومیت نزنیم.

دیدگاه‌ها