کد خبر : 2008894 | 24 اسفند 1402 ساعت 21:33 | 6.1K بازدید | 3 دیدگاه

تلاش ناکام دقیقی برای یک رکورد ویژه

شمس آذر برای تکرار برد مقابل نساجی به نتیجه مدنظر خود نرسید.

تلاش ناکام دقیقی برای یک رکورد ویژه

به گزارش “ورزش سه”، سعید دقیقی که در نیم فصل اول موفق شده بود نساجی را در قزوین شکست دهد، امید زیادی داشت اولین دبل برد خود را در لیگ برتر ثبت کند که در این مسیر به هدف نرسید.

شمس آذر با شکست قائمشهر را ترک کرد تا در روز غیبت ساکت الهامی روی نیمکت حریف، آنها با این برد امیدوارانه کار را دنبال کنند.

2001428

سعید دقیقی که در نیم فصل اول موفق به شکست مس رفسنجان و همچنین نساجی شده بود، اکنون برای تکرار پیروزی مقابل این دو حریف به نتیجه مدنظر خود نرسیده است تا از این رکورد دور بماند. او برابر مس رفسنجان که کادرفنی‌اش را تغییر داده بود به تساوی رضایت داد و اکنون مقابل نساجی نیز که برخلاف نیم فصل اکنون ساکت الهامی را به عنوان سرمربی‌اش می‌دید شکست خورد.

البته دقیقی در نیم فصل و زمانی که الهامی هدایت مس رفسنجان را برعهده داشت موفق به شکست او شده بود اما در قائمشهر شرایط برخلاف برنامه‌ریزی این مربی جاه‌طلب پیش رفت.

اکنون شمس آذر در آخرین جدال سال مقابل تراکتور و پاکو خمس قرار خواهد گرفت. تیمی که در نیم فصل اول مقابل آنها نیز با برتری کار را به پایان رسانده بود و باید دید دقیقی اینبار موفق خواهد شد اولین دبل برد خود در لیگ برتر را جشن بگیرد یا خیر.

دیدگاه‌ها