کد خبر : 2008922 | 25 اسفند 1402 ساعت 00:33 | 28.3K بازدید | 32 دیدگاه

مورایس در حالتی که از او در ذهن نداریم (عکس)

ژوزه مورایس شب بسیار سختی را در ورزشگاه فولاد آرنا پشت سر گذاشت.

مورایس در حالتی که از او در ذهن نداریم (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه سپاهان خیلی زود و در دقیقه 4 مقابل قرمزپوشان اهوازی با ضربه سر رضا شکاری به گل رسید، اما در دقیقه 27 دروازه نیازمند باز شد و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

نمایش سپاهان در نیمه اول برای هواداران این تیم ناامید کننده و البته نگران کننده بود و اگر طلایی پوشان اصفهانی در نیمه دوم هم می‌خواستند همان عملکرد نیمه اول را داشته باشند، معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار آنها در این مسابقه مهم خواهد بود.

با این حال در یک مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز مورایس و شاگردانش به خوبی خودشان را جمع و جور کردند و توانستند با دو گل از شهریار مغانلو و رضا اسدی با سه امتیاز از بازی خارج شوند.

2001491

شکست در اهواز می‌توانست به‌صورت رسمی پایان ماجراجویی سپاهان در دومین سال حضور مورایس برای کسب عنوان قهرمانی باشد و سرمربی پرتغالی سپاهان که این روزها فشار زیادی را تحمل می‌کند و از این موضوع به خوبی آگاه بود، در برخی دقایق مسابقه به شدت از اتفاقات داخل زمین به ستوه آمد تا قابی از این مربی توسط یاسر جمالی عکاس سپاهان ثبت شود که خیلی از او در ذهن نداریم؛ جایی که هیچ خبری از آرامش همیشگی مورایس نیست و او توسط عکاس باشگاه سپاهان در حالت فریاد زدن بر سر شاگردانش دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها