کد خبر : 2009000 | 25 اسفند 1402 ساعت 13:33 | 19.8K بازدید | 13 دیدگاه

چپ تیم محرم خیلی پر است (عکس)

بازیکنان چپ پای مس کمک زیادی به پیروزی شیرین تیم نویدکیا در اراک کردند.

چپ تیم محرم خیلی پر است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برد دلچسب شاگردان نویدکیا در اراک با گلزنی دو بازیکن چپ‌پای این تیم صورت گرفت. مهدی ترکمان و منتظر محمد که با سه شوت دیدنی، توانستند دروازه احمد گوهری را به زیبایی باز کنند.

محرم در لیست یازده نفره ابتدایی خود علاوه بر مهدی ترکمان، سه چپ‌پای دیگر هم در ترکیب ابتدایی خود داشت: سعید واسعی، محمدمهدی محبی و علی عدنان.

علی عدنان در این دیدار بعد از دو سال در پست دفاع چپ به میدان رفت و جانشین میثم تیموری مصدوم در این بازی شد. این بازیکن عراقی که سالیان متوالی در این پست برای تیم ملی کشورش و باشگاه‌های سابقش نظیر اودینزه و آتالانتا به میدان رفته بود، آخرین بار برای روبین کازان در این پست بازی کرد و پس از آن به یک دفاع مرکزی تبدیل شد.

2001634

کاپیتان تیم ملی عراق، بعد از یک نیم فصل بازی در سیستم سه دفاعه ساکت الهامی، خود را با سیستم چهار دفاعه نویدکیا وفق داده و در نیم فصل دوم در هر پنج بازی فرصت حضور در زمین را پیدا کرد و در روند مثبت مس رفسنجان سهم کوچکی داشت.

علی علاوه بر حضور موثر در دفاع، در کارهای هجومی نیز شرکت داشت. در ابتدای نیمه دوم و روی یک ضدحمله سریع، عدنان پا به توب وارد زمین آلومینیوم شد و مهدی محبی را در موقعیت گلزنی قرار داد ولی شانس با محبی یار نبود تا نام این بازیکن چپ‌پا در کنار دیگر گلزنان قرار بگیرد.

2001635

با این عملکرد علی عدنان، تاحدود زیادی خیال محرم از پست دفاع چپ راحت شد و می‌توان گفت: "چپ محرم خیلی پر است".
عکس‌ها: محمد عباسی

2001636

دیدگاه‌ها