کد خبر : 2009038 | 25 اسفند 1402 ساعت 17:15 | 13.9K بازدید | 4 دیدگاه

ذخیره طلایی نساجی در سودای سرمربیگری

محمدمهدی نظری بازیکن سابق استقلال و نساجی حالا امیدوار است در عرصه مربیگری هم شبیه به دوران بازی، باهوش و زیرک ظاهر شود.

ذخیره طلایی نساجی در سودای سرمربیگری

به گزارش "ورزش سه"، با پیشنهاد ساکت الهامی سرمربی تیم و موافقت حمیدرضا بایندریان مدیرعامل باشگاه، محمدمهدی نظری بازیکن موثر سال‌های اخیر تیم فوتبال نساجی مازندران، به کادر فنی این تیم اضافه شد.

2001739

نظری مهاجم شیرازی نساجی بود که حدود پنج فصل در این تیم حضور داشت و ۷۵ بازی برای این تیم مازندرانی انجام داده است. نظری بسیار در بین هواداران شمالی محبوب است و آنها به ویژه او را در این فصل‌های اخیر، ذخیره طلایی خود می‌خواندند. نظری در مسیر قهرمانی در جام حذفی در دیدار با مس کرمان در ۱۵ دقیقه پایانی وارد زمین شد و در وقت‌های اضافه موفق به نفوذ در دیوار سخت دفاعی مس شد و مدافع حریف را مجبور به خطای پنالتی کرد تا حامد شیری توپ را به تور بچسباند و نساجی به مرحله بعد صعود کند.

او در دوران بازی برای فجر، استقلال، گسترش، پدیده، پیکان و نساجی بازی کرده و حالا در ۳۵ سالگی کنار ساکت الهامی مربیگری را تجربه خواهد کرد. نظری این روزها در ورزشگاه کارگران به همراه کادر فنی نساجی حاضر و امیدوار است شبیه به دوران بازی، دوره مربیگری خوبی را پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها