کد خبر : 2009093 | 25 اسفند 1402 ساعت 21:54 | 12.2K بازدید | 4 دیدگاه

فتح ماراتن مرگ و زندگی: گنبد می‌خواهد زنده بماند

تیم والیبال شهرداری گنبد در دومین دیدار پلی اوت مقابل نیان الکترونیک مشهد با امتیاز سه بر دو به پیروزی رسید.

فتح ماراتن مرگ و زندگی: گنبد می‌خواهد زنده بماند

به گزارش "ورزش سه"، دور برگشت مرحله پلی‌اوت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز با برگزاری دو مسابقه پیگیری خواهد شد.

در یکی از این دیدار‌ها تیم‌های شهرداری گنبد کاووس و نیان الکترونیک مشهد در خانه والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود گنبد به پایان رسید تا دو تیم آماده رقابت سوم شوند.

گنبدی‌ها توانستند در ست‌های اول و سوم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۱۷ از نماینده مشهد پیشی بگیرند و نیان الکترونیک هم ست دوم و چهارم را با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کرد و ست پنجم با امتیاز ۱۵ بر ۱۱ به سود گنبد رقم خورد تا نماینده گلستان با نتیجه ۳ بر ۲ این دیدار را از آن خود کند.

در دو مسابقه مرحله گروهی نیان مقابل شهرداری گنبد به پیروزی رسید که در هفته نهم شاگردان حامد صمدی در مشهد سه بر یک گنبد را شکست دادند و دوم اسفند نیان در گنبد هم شهرداری را سه بر دو از پیش رو برداشت.

در دور رفت پلی اوت شاگردان حامد صمدی مسابقه را با نتیجه سه بر دو به سود خود تمام کردند و شهرداری گنبد نخستین برد خود مقابل نمایند مشهد در لیگ برتر ۱۴۰۲ را با کسب پیروزی در مسابقه امروز به دست آورد تا دو تیم برای ماندن در لیگ برتر در دیدار سوم به مصاف یکدیگر برود.

در این دیدار امیر طلوع کیان به عنوان نماینده سازمان لیگ و احمد دامغانی‌نژاد به عنوان ناظر فنی و داوری حاضر بودند. مرتضی اکرمی و جواد مرآتی داوران اول و دوم و دوم این دیدار بودند.

دیدگاه‌ها