کد خبر : 2009123 | 26 اسفند 1402 ساعت 07:45 | 4.8K بازدید | 8 دیدگاه

قائدرحمتی: تا پایان فصل حمایت کنید

هافبک نساجی مازندران تاکید کرد تمام تلاش خود را برای ادامه موفقیت‌شان تا پایان فصل خواهند داشت.

قائدرحمتی: تا پایان فصل حمایت کنید

به گزارش "ورزش سه"، محمود قائدرحمتی در دیدار نساجی مازندران مقابل شمس‌آذر قزوین نمایش موثری داشت و در میانه زمین عملکرد خوبی ارائه داد که مصدومیت اجازه نداد تا پایان مسابقه در زمین بماند، اما مشکل او جدی نیست و می‌تواند در دیدار با آلومینیوم دوباره شرایط بازی را به دست بیاورد و به نساجی کمک کند.

قائدرحمتی درباره پیروزی ارزشمند مقابل شمس‌آذر گفت: تمرینات سخت و برنامه‌ریزی خوبی برای تمام لحظات بازی داشتیم و با نکاتی هم که کادر فنی گفتند، کاملا از شکل بازی حریف آگاهی پیدا کردیم و توانستیم بهترین عملکردمان را ارائه بدهیم و خدا را شکر شرمنده هواداران عزیزمان نشویم.

او در خصوص حمایت تماشاگران نساجی در این مسابقه عنوان کرد: کدام تیم را پیدا می‌کنید که جایگاه جدولی ما را داشته باشد و هوادارانش انقدر عاشقانه از تیم حمایت کنند؟ واقعا طرفداران نساجی بی‌نظیر هستند و در هر شرایطی پشتیبانی می‌کنند که نتیجه آن را هم مقابل شمس‌آذر قزوین دیدید.

2001560

هافبک نساجی ادامه داد: انرژی مثبت هواداران به داخل زمین منتقل شد و کاری کرد تا تک‌تک بازیکنان با همه وجودشان بازی کنند. کیفیت فنی نساجی نسبت به گذشته کاملا بهتر شده و به نظرم اگر بدشانسی اتفاق نمی‌افتاد، باید در دیدار با صنعت نفت هم به برتری می‌رسیدیم ولی با این وجود هنوز به هدفی که داریم، ادامه می‌دهیم و با حمایت هواداران تا پایان فصل، تبدیل به تیم محبوب‌شان خواهیم شد.  

قائدرحمتی در خصوص دیدار آینده نساجی مقابل آلومینیوم در اراک اظهار کرد: مطمئنا بازی سختی داریم و می‌دانیم حریف ما در زمین خودش تیم سرسخت و خوبی است. مطمئنا حریف را دست کم نمی‌گیریم و باید بدانیم که فرصت اشتباه مقابل تیمی مثل آلومینیوم را نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها