کد خبر : 2009438 | 27 اسفند 1402 ساعت 14:30 | 52.1K بازدید | 14 دیدگاه

رسمی: سرمربی سابق بایرن مونیخ بازهم اخراج شد

باشگاه وولفسبورگ نیکو کواچ را پس از دو سال همکاری اخراج کرد.

رسمی: سرمربی سابق بایرن مونیخ بازهم اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، وولفسبورگ پس از 2 سال همکاری با نیکو کواچ، اخراج این مربی را تایید کرد. کواچ جانشین فلوریان کوفلت در فولکس واگن آرنا شد و در اولین فصل این تیم را به مقام هشتمی بوندس‌لیگا رساند.

اما سیر نتایج ضعیف فصل جاری تحت هدایت کواچ باعث شد که این تیم با 6 امتیاز فاصله از منطقه سقوط، در رده چهاردهم قرار بگیرد. در نهایت پس از شکست خانگی 3-1 شنبه مقابل آگزبورگ، باشگاه تصمیم به اخراج نیکو کواچ گرفت.

مارسل شفر، مدیرعامل وولفسبورگ، در مورد این تصمیم گفت: "پس از شکست مقابل آگزبورگ، با بررسی این بازی و وضعیت کلی تیم، تصمیم گرفتیم همکاری خود را پایان دهیم. ما از این اتفاق متاسفیم و معتقدیم که برای دستیابی به اهداف بهتر باید انگیزه جدیدی به تیم داد. مایلیم از نیکو کواچ، برادرش رابرت و آرون بریگز تشکر کنیم و در ادامه زندگی بهترین‌ها را برای آن‌ها آرزو می‌کنیم."

2002443

نیکو کواچ درمورد این تصمیم گفت: "البته من به عنوان مربی، به‌خصوص از اینکه علی‌رغم روش‌های امیدوارکننده نتوانستیم به نتایج بهتری دست پیدا کنیم، ناراحتم. ما برای تیم، کل باشگاه و هوادارانش بهترین‌ها را در ادامه فصل و آینده آرزو می‌کنیم."

وولفسبورگ در بازی بعدی خود پس از فیفادی ماه مارس به مصاف وردربرمن می‌رود. کواچ پیش از انتقال به وولفسبورگ به مدت 2 فصل در موناکو حضور داشت و پیش از آن هم برای یک فصل روی نیمکت بایرن مونیخ کار کرد.

کواچ در 10 مسابقه نخست فصل 20-2019 تنها صاحب 5 پیروزی شده بود و با 18 امتیاز در رده چهارم قرار داشت که پس از شکست مقابل فرانکفورت از سمتش برکنار شد.

دیدگاه‌ها