کد خبر : 2009504 | 27 اسفند 1402 ساعت 19:31 | 5K بازدید | 10 دیدگاه

خشم آلگری: شما خبرنگاران نگویید چه‌کار کنم!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از انتقادات رسانه‌ها از ترکیب تیمش عصبانی شد و با خبرنگاران به چالش خورد.

خشم آلگری: شما خبرنگاران نگویید چه‌کار کنم!

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری پس از تساوی بدون گل یوونتوس مقابل جنوا، با خبرنگار اسکای درگیری لفظی داشت.

یوونتوس پیش از این بازی پشت درهای بسته تمریناتش را دنبال کرد و زودتر از زمان معمول به اردو رفتند تا مشکلاتی که در بازی‌های اخیر داشتند را برطرف کنند.

با این حال هیچ تغییری در یوونتوس ایجاد نشد، چراکه در روز اخراج دوشان ولاهوویچ با 2 کارت زرد، آن‌ها به تساوی رسیدند.

2002530

آلگری در نشست خبری گفت: "در نیمه اول به دلیل اهمیت مسابقه و نیاز به پیروزی، کمی تنش وجود داشت، بنابراین ما کمی محتاط بودیم. نیمه دوم، نیمه بهتری بود. ما چندین موقعیت خوب داشتیم، اجازه ندادیم جنوا شوت بزند، بنابراین باید نکات مثبت این عملکرد را در نظر بگیریم. لحظه سختی است اما از نظر ما یکی از بهترین بازی‌های اخیر ما بود."

یووه از 8 بازی اخیر خود در سری A تنها یک برد کسب کرده و در مجموع 7 امتیاز به دست آورده است. آلگری در این باره گفت: "این نباید تنش ایجاد کند، فقط باید یک احساس مسئولیت ایجاد کند، چون ما باید سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم و اگر اشتباه نکنیم، ما به 11 امتیاز از 9 بازی نیاز داریم تا آن را قطعی کنیم. ما باید به کاری که انجام می‌دهیم ایمان داشته باشیم."

تمایلی به استفاده از کنان ایلدیز در کنار فدریکو کیه‌زا و دوشان ولاهویچ ندارید؟ آلگری در پاسخ به این سوال گفت: "از آن‌ها می‌خواهم که مانند بقیه عملکرد خوبی داشته باشند. مویزه کین در بازی بین خطوط بهتر است، اما در آن لحظه کیه‌زا و فیلیپ کاستیچ کمی خسته بودند، بنابراین ما به این ویژگی‌ها نیاز داشتیم. هر چیزی ممکن است، اما مشکل این است که ما باید به نتیجه برسیم. ما هدفی داریم که باید به آن برسیم، بازگشت به لیگ قهرمانان و باید به آن برسیم. ما در این لحظه در حال مبارزه هستیم و باید از ایجاد سردرگمی بیشتر جلوگیری کنیم."

2002529

وقتی آلگری بیشتر تحت فشار قرار گرفت که او از تغییر سیستم 2-5-3 امتناع می‌کند و عملاً از کیه‌زا، یک وینگر، به عنوان یک مهاجم موقت استفاده می‌کند، این مربی عصبانی شد: "ما در رتبه سوم جدول هستیم. آیا می‌دانید چگونه باید مربی شوید؟ من نمی‌دانم چگونه روزنامه‌نگار باشم. من از آنچه مردم می‌گویند پیروی نمی‌کنم، آنچه را که برای تیم مناسب است، انجام می‌دهم. به شخصه جرئت ندارم به یک روزنامه‌نگار بگویم چگونه کارش را انجام دهد. پس به من نگویید چگونه کارم را انجام دهم. چگونه در 19 هفته اول 46 امتیاز کسب کردیم؟ همین پاسخ است.

اگر سوال هوشمندانه‌تری از من بپرسید، من جواب هوشمندانه‌تری می‌دهم. با توجه به اینکه مربی‌ای هستم که برای یوونتوس کار می‌کند، هدفی برای رسیدن به آن دارم. از نتایجی که در حال حاضر به دست نمی‌آیند ناراحتم. همه اشتباه می‌کنند، اما من برای صلاح تیم کار می‌کنم. من هیچوقت از نظر عمومی پیروی نکردم. وظیفه شما این است که از من سؤال بپرسید، سپس کسانی هستند که می‌فهمند و کسانی که نمی‌فهمند. نمی‌دانم این تیم با مهاجمان بیشتر ضعیف می‌شود یا نه. فقط می‌دانم که نقش من این است که آن را به جمع چهار تیم برتر برسانم و ما در مسیر رسیدن به آن هستیم. شاید من اشتباه می‌کنم که از 3 مهاجم استفاده نمی‌کنم، شاید هم شما درست می‌گویید. من از کاری که بچه‌ها امروز انجام دادند راضی هستم و این نقطه شروع خوبی برای 9 بازی بعدی است."

دیدگاه‌ها