کد خبر : 2009773 | 28 اسفند 1402 ساعت 22:33 | 43.5K بازدید | 38 دیدگاه

احتمال جنجالی: دنی آلوز از زندان آزاد می‌شود!

وکیل مدافع دنی آلوز خواستار آزادی موقت این ستاره محکوم به 4 سال و نیم زندان شده است.

احتمال جنجالی: دنی آلوز از زندان آزاد می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، فردا، سه شنبه 19 مارس، از ساعت 9 صبح، دادگاه بارسلونا میزبان جلسه‌ای برای تصمیم گیری در مورد آزادی دنی آلوز، محکوم به 4 سال و نیم زندان به اتهام تجاوز خواهد بود. این جلسه پس‌از آن تشکیل می‌شود که هم دادستانی و هم وکیل مدافع این بازیکن برزیلی، به این حکم اعتراض کرده‌اند.

در همین راستا، کارلوس کوئیلز، روزنامه نگار اسپانیایی در برنامه تلویزیونی «Tot es Mou» تایید کرد که این فوتبالیست برزیلی می‌تواند این هفته به طور موقت زندان را ترک کند: "حکم 4 سال و نیم حبس باعث شد که دنی آلوز درخواست تجدیدنظر کند. دادستانی خواهان مجازات بیشتر و در مقابل وکلای مدافع خواهان تبرئه او هستند."

1996679

اینس گواردیولا به عنوان وکیل مدافع آلوز پیگیر این پرونده است. کوئیلز در ادامه این برنامه توضیح داد: "درخواست تجدید نظر وکلای آلوز به این شرح است: "بله، ما در حال ارائه درخواست تجدید نظر هستیم، اما در این بین موکل من باید به طور موقت آزاد شود تا زمانی که درخواست تجدید نظر حل شود."

کوئیلز در بخشی دیگر از اظهاراتش درمورد آلوز گفت: "در این جلسه خواهیم دید که آیا دادگاه بارسلونا متوجه شده که آقای آلوز، تا زمانی که دادگاه عالی در مورد تجدیدنظر رای را صادر کند، باید در زندان بماند یا خیر و احتمال این اتفاق 50-50 است."

بنابراین، به گفته کارلوس کوئیلز، دیدن دنی آلوز در خارج از زندان در این هفته غیرممکن نخواهد بود: "این غیرممکن نخواهد بود چون این حکم به ما می‌گوید که بخش قابل توجهی از آنچه قربانی در مرحله تحقیقات گفته را دادگاه باور ندارد."

دیدگاه‌ها