کد خبر : 2009863 | 29 اسفند 1402 ساعت 15:00 | 24.9K بازدید | 74 دیدگاه

سکوت مطلق برابر قاضی

نگریرا دادگاهی شد: لام تا کام حرف نزد!

انریکز نگریرا امروز مقابل قاضی قرار گرفت ولی حاضر نشد حتی یک کلمه در مورد اتهاماتش حرف بزند و شهادت بدهد.

نگریرا دادگاهی شد: لام تا کام حرف نزد!

به گزارش "ورزش سه"، خوزه ماریا انریکز نگریرا امروز برای شهادت در برابر قاضی به دادگستری بارسلونا رفت. نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا ابتدا دو هفته پیش برای شهادت احضار شده بود، اما در نهایت بنا به دستور قاضی جلسه برای امروز تعیین شد. نگریرا متهم اصلی پرونده‌ای است که در آن بارسلونا 7.3 میلیون یورو به شرکت او در طول 17 سال پرداخت کرده است.

2003103

انریکز نگریرا درخواست کرده بود که مجبور نباشد در دادگاه شهادت دهد، زیرا، همانطور که خودش ادعا می‌کرد، از یک بیماری مزمن رنج می‌برد که او را از انجام این کار باز می‌داشت. با این حال، دادگاه این درخواست تجدیدنظر را رد کرد و تاکید کرد که او صلاحیت پاسخگویی به سوالات قاضی را دارد. به همین دلیل قاضی خاویر آگیره او را برای شهادت احضار کرد.

اما انریکز نگریرا امروز برابر قاضی حرفی نزد. در واقع امروز او از حق خود برای عدم شهادت در برابر قاضی استفاده کرد. این را وکیل نگریرا در حالی گزارش داد که او پس از 25 دقیقه حضور در داخل ساختمان، دادگاه را ترک کرد.

2003104

انریکز نگریرا که همراه همسرش، به موقع در دادگاه حاضر شده بود، نمی‌خواست به هیچ یک از سؤالات خبرنگاران پاسخ دهد. تنها همسرش در ورود به دادگستری گفت: «لطفا اجازه بدهید عبور کنیم». او پس از خروج نیز هیچ اظهارنظری نکرد.

دیدگاه‌ها