کد خبر : 2009902 | 01 فروردين 1403 ساعت 04:07 | 16.3K بازدید | 4 دیدگاه

کادرفنی پدر و پسری در بوندس‌لیگا!

رالف هاسن‌هوتل، سرمربی وولفسبورگ، پسرش را به عنوان عضو جدید کادرفنی این تیم معرفی کرد.

کادرفنی پدر و پسری در بوندس‌لیگا!

به گزارش "ورزش سه"، رالف هاسن‌هوتل، سرمربی جدید وولفسبورگ، پسرش را به عنوان مربی جدید این تیم انتخاب کرده است. پاتریک هاسن‌هوتل 26 ساله اکنون در تیم رده چهاردهم بوندس‌لیگا به عنوان مربی معرفی شده است. صفحه رسمی باشگاه وولفسبورگ این خبر را امروز تایید کرد.

بازیکن سابق تیم ملی اتریش پیش از این اولین جلسه تمرینی در وولفسبورگ را همراه پدرش سپری کرده بود. کریگ فلمینگ نیز در آینده به عنوان دیگر مربی جدید این تیم انتخاب می‌شود.

هاسن‌هوتل روز دوشنبه به عنوان جانشین نیکو کواچ که به تازگی اخراج شده بود، معرفی شد. بعد از 11 بازی بدون برد و 3 شکست متوالی، این تیم تنها 6 امتیاز از منطقه سقوط فاصله دارد. هاسن‌هوتل گفت: "تکلیف روشن است. برای ماندن در لیگ باید دوباره برای پیروزی تلاش کنیم."

کواچ به مدت دو سال هدایت وولفسبورگ را در اختیار داشت و پس از شکست خانگی 3-1 شنبه مقابل آگزبورگ، باشگاه تصمیم به اخراج او گرفت.

وولفسبورگ پس از فیفادی ماه مارس باید به مصاف وردربرمن برود که این اولین بازی هاسن‌هوتل روی نیمکت این تیم خواهد بود. کواچ پیش از انتقال به وولفسبورگ به مدت 2 فصل در موناکو حضور داشت و پیش از آن هم برای یک فصل روی نیمکت بایرن مونیخ کار کرد.

دیدگاه‌ها