کد خبر : 2010110 | 02 فروردين 1403 ساعت 16:27 | 33.6K بازدید | 12 دیدگاه

دلیل خط خوردن ستاره آلمانی: زیاد غر می‌زنی!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، دلایل جالبی برای خط زدن نام لئون گورتسکا از فهرست این تیم دارد.

دلیل خط خوردن ستاره آلمانی: زیاد غر می‌زنی!

به گزارش "ورزش سه"، گورتسکا در این فصل عملکرد چندان درخشانی در ترکیب بایرن مونیخ نداشت و بسیاری از رسانه‌ها از احتمال حذف نام او از فهرست تیم ملی آلمان در وقفه دیدارهای ملی ماه مارس خبر داده بودند. 

در نهایت این اتفاق رخ داد و ناگلزمان تصمیم گرفت که این بازیکن را به اردوی تیم ملی آلمان پیش از دیدارهای دوستانه برابر تیم ملی فرانسه و تیم ملی هلند دعوت نکند و حالا صحبت‌هایی درباره دلایل اتخاذ این تصمیم از سوی این مربی جوان مطرح شده است. 

روزنامه بیلد خبر داده است که این ستاره آلمانی اول از همه به این دلیل که با ایده بازی ناگلزمان برای رقابت‌های یورو 2024 که به دنبال هافبک دفاعی‌ای است که بتواند در کنار تونی کروس بازی کند سازگاری ندارد به این اردو دعوت نشده است

2003474

مشکل دوم این است که سرمربی تیم ملی آلمان معتقد است که گورتسکا واکنش خوبی به حضور در این تیم به عنوان بازیکن ذخیره نخواهد داشت و بدون شک نسبت به این موضوع اعتراض خواهد کرد. این موضوعی است که پیش از این در جام جهانی 2022 قطر هم مطرح شده بود. 

ناگلزمان به دنبال 15-14 بازیکن است که برای حضور در ترکیب اصلی با یکدیگر رقابت کنند، در حالی که سایر بازیکنان هم نقش خودشان را بپذیرند و مشکلی برای تیم ایجاد نکنند اما گورتسکا هنوز هم برای حضور در فهرست نهایی آلمان برای یورو 2024 شانس دارد.

دیدگاه‌ها