کد خبر : 2010116 | 02 فروردين 1403 ساعت 15:17 | 20.1K بازدید | 12 دیدگاه

یک جوان ملی می‌خواهد گُل کند (عکس)

وینگر آلومینیوم در نخستین تجربه ملی به دنبال فرصت و خودنمایی است.

یک جوان ملی می‌خواهد گُل کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی تغییرات مهمی در فهرست تیم ملی ایران برای دو مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان به وجود آورد و مهره‌هایی جوانی مثل مهدی لیموچی که شرایط خوبی در آلومینیوم اراک داشتند را به اردو دعوت کرد تا بتوانند در این اردو خودی نشان بدهند.

مهدی لیموچی که در این فصل جزو بهترین وینگرهای لیگ برتر بوده و 5 گل به ثمر رسانده، 2 پاس گل داده و دو پنالتی هم گرفته و در برخی مسابقات مثل سپاهان هم در پست مهاجم نوک استفاده شده، حالا این فرصت را دارد تا در ترکیب تیم ملی ایران بدرخشد.

2003481

این بازیکن آینده‌دار که طی دو سال و نیم گذشته شرایط خوبی زیر نظر سید مجتبی حسینی پیدا کرد و توانسته بدرخشد، حالا این فرصت را دارد در جمع شاگردان قلعه‌نویی هم خودی نشان بدهد و از فرصتی که در تمرینات و شاید مسابقات ملیه م در اخیتارش گذاشته می‌شود، به بهترنی شکل استفاده کند.

لیموچی پس از نمایش موثری که در دیدارهای این فصل داشته، جزو جوانانی قرار گرفت که شانس حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد و حالا هم در تمرینات با انگیزه کار می‌کند تا شاید تجربه بازی ملی هم با حضور کوتاه مدت مقابل ترکمنستان به دست بیاورد؛ هرچند همین حالا هم ورودش به عرصه ملی یک قدم مثبت برای چنین بازیکنانی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها