کد خبر : 2010454 | 05 فروردين 1403 ساعت 12:55 | 12K بازدید | 13 دیدگاه

تردید تاگلزمان برای تمدید: بستگی به پیشنهاد دارد!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌‎گوید تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال این کشور بستگی به پیشنهاد آنها دارد.

تردید تاگلزمان برای تمدید: بستگی به پیشنهاد دارد!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی شب گذشته تیم ملی آلمان برابر تیم ملی فرانسه در دیداری دوستانه باعث شد که بسیاری از هواداران و رسانه‌های این کشور به تمجید از عملکرد خوب ناگلزمان در این تیم روی بیاورند. 

حضور او به جای هانسی فلیک روی نیمکت آلمان باعث شده است که شرایط برای این تیم بسیار بهتر شود و حالا آنها امیدوار هستند که بتوانند نتیجه قابل قبولی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا که به زودی به میزبانی این کشور برگزار خواهد شد به دست بیاورند. 

قرارداد ناگلزمان پس از پایان یورو 2024 به اتمام خواهد رسید اما صحبت‌هایی درباره احتمال تمدیدش مطرح شده است. او در پاسخ به سوالی در این باره گفت: «البته که بستگی به پیشنهاد ارائه شده دارد. به صورت کلی از این که مدیران از کادر فنی راضی باشند خوشحال می‌شوم. این قدم اول خوبی برای ما خواهد بود. 

2003989

باید شرایط را به صورت دقیق ارزیابی کنم. اگر می‌شد قرارداد را تمدید کرد، این کار را انجام خواهم داد و لازم نیست که پیشنهاد خاصی هم دریافت کنم. این اتفاقی غیرممکن نیست اما نیاز به بررسی دارد. تمرکز ما روی یورو است اما وقتی تکلیف همه چیز مشخص باشد، شما آرامش خاطر بیشتری هم دارید.»

سرمربی تیم ملی آلمان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است قراردادی را امضا کند که تنها در صورت موفقیت در یورو قابل اجرا باشد اضافه کرد: «جزئیات بسیاری وجود دارد که باید درباره آن با مدیران و مدیر برنامه‌ام صحبت کنم. افراد تصمیم‌گیرنده به زودی متوجه خواهند شد که شرایط با من خوب است یا خیر. اما این موضوع ربطی به مسائل مالی ندارد، این چیزی است که دوست دارم به وضوح بگویم.»

دیدگاه‌ها